Aarzen actie, helm gesloopt! :(

hebo-aeroxje

Proud member
Had gisteren iemand achterop die uiteraard ook een helm ophad en die deed ik toen we wat gingen doen, maar in de buddy seat. Die van mij, legde ik bij mijn achterwiel, aan de ketting. Toen ik terugkwam zag ik het al gelijk, helm gemold. De twee bevestigingsclips aan de zijkant waren gemold en ze hadden met vizier eraf gejat. Aarzen! Vrij gemakkelijk los te halen, maar ze snapten het niet, en moesten de bevestigingsclips weer slopen. Ik zag er nog een goede liggen, maar na inspectie bleek dat deze heel niet op mijn helm past, en dus van de dief is. Stom! Jat je een vizier, doe het dan goed, en jat niet de verkeerde! Sletten! Hoeveel gaat een nieuw AGV vizier plus clipjes me ongeveer kosten? 30 euro ofzow?

Blijf van mekaars spullen af, hoeveel van dit soort topics moeten er nog komen he...

Greetz Arthur
 
Advertisement - register to remove this

Die clipjes (zwarte schijfjes) kostte bij mij 10 piek per stuk, ik had er ook een gesloopt met het vizier eraf halen :S
Best wel kut dingen.

Dat die lijers niet met hun poten eraf kunnen blijven.. aarg..
Kon je de helm niet mee naar binnen nemen?
 
Last edited:
Originally posted by JohnB
welke idi**t legt n helm dan ook opstraat aan zn 8erwiel|(

Die idioot ben ik dus. Deed het wel vaker, als het nodig was, maar nu dus maar niet meer, maar goed, er was ook nog nooit wat gebeurd, in een jaar tijd. Was bij het zwembad, en ik dacht dat hij niet in het kluisje paste, wat achteraf wel zo bleek te zijn. Maar goed, naar het schijnt molt men wel eens wat daar bij het zwembad en is er recent nog een scootah gejat, dus ik denk dat ik hem daar 's avonds maar niet meer mee naar toe neem, ga wel fietsen, zo ver ist niet. John, wat zou jij dan hebben gedaan met twee helmen? Moet tog wat?

Massol, Artic
 
ziek hoor helmpie slopen.... :(

vriend van mijn had ze eige helm gesloopt op het pliesieburo. Wij moesten getuigen voor een mishandeling, want wij hadden netjes staan kijken toen er klappen uitgedeeld werden 0? 0? 0? Ennieweej ik moest me verhaal vertellen en hij had in de tussentijd de helm helemaal gedemonteerd (voering eruit enzo) en toen kreeg tie em nie goed meer in elkaar :|
 
Originally posted by Speedakeju70
Sja arthur ik zeg altijd ga nooit met je scoot naar bosbad twee weken terug een hele scooter gejat heb je nog mazzel

Putten blijft een onwijs crimineel dorp !
Blijkt wel weer . . . ;)
 
Back
Top