en toch, gebruik jij het woord hoogswaarschijnlijk en ik niet.Wat Sandor zegt over hebzuchtige negers kan gewoon echt niet. Het is sowieso nooit zo als jij zegt, het is hoogstwaarschijnlijk een combinatie van factoren.
Anders besef je ook even dat het Westen niet de hele wereld is. Wat jij roept is echt onbezonnen, verder niets tegen jou.
Westerse landen gaan in eerste instantie naar dat soort landen om ze te exploiteren voor het binnenland. Je ziet dat pas na jaren een soort van "gemoedelijkheids"(vaderlijke) geest ontstaat, die volgens sommigen alleen maar ontstaat om de landen nog beter/langer van hun bezit te beroven. Al met al, in vele kolonien ontstaat enorme haat tegen de buitenlandse machthebbers, maar ondertussen kunnen ze niet meer op eigen benen staan. Sommige kolonien sympathiseren het communisme en nemen een soortgelijke staatsvorm, en zoals meestal met het communisme, zorgt dat niet voor de beoogde stabiliteit. Idd, de kolonien hebben zeker schuld aan hun eigen armoede, door onderlinge spanningen etc, maar wij zijn sowieso de eerste geweest die ervoor hebben gezorgd dat hun zo geworden zijn.
Zelfs als je rechts georienteerd bent, wat ik zelf ook eerder ben als links, kan je het NIET maken om te roepen dat bezitgeile negers etc. het zelf verneukt hebben. Elitevorming heeft geen fuck te maken met de overige, straatarme bevolking, dus een beetje nuancering is hier wel op zijn plaats.
De vergelijking met China raakt ook kant nog wal, want China is nog steeds een waanzinnig arm land, vergelijkbaar met een hoop afrikaanse landen. De verwachting is alleen dat dat een rijk land wordt, maar de verwachting is ook dat Argentinie een soortgelijk rijk land wordt, dus ja.
zo zit mijn visie nu eenmaal in elkaar, hebzuchtige negers is misschien wat kort door de bocht. Maar er heerst daar gewoon ALTIJD en OVERAL dictatuurschap, en probeer dan maar eens wat op te zetten.
zeg je nee wordt je omgelegd, zeg je ja, is die ja je opgedrongen.
Er kan gewoon niks goed gaan in zo'n landen, en hun leef omgeving helpt er verder ook totaal niet bij, een grote droge woestijn of oase ofwat is het daar.
Zet Afrika onder Europees bewind, en Afrika wordt een continent dat noemenswaardig is. Zelf kunnen ze gewoon gene flikker.
maarja, makkelijk praten hier, wat ga je daar ook uitvoeren.
ofwel steun je de regering, ofwel steun je de rebellen.
Met dat volk klopt er gewoon ergens iets niet, het lijkt wel alsof de meerderheid wil vechten, wil verkrachten etc...
ik ben btw niet rechts aangelegd hoor
even ter verduidelijking.