3FM Request actie!

Status
Not open for further replies.

John G

Well-Known Member
Beste forumers.

3fm heeft een request actie voor landen waar bijna geen tot geen drink water is... ze zijn geld aan het inzamelen voor deze landen om ze te voorzien van goed drinkwater.

Jij kan een plaatje aan vragen voor minimaal 15,- (dacht ik) en dan steun jij dit doel!

Voor jullie is drink water normaal en komt gewoon uit de kraan... voor deze mensen niet. daar is het een kwestie van leven of dood...

Jullie hebben allemaal een dure hobby. daar kan best wel 15,- of meer van af denk ik zo...:winner:

Meer info: www.3fm.nl


Neem een kijkje en vraag je plaat aan! en steun onze 3fm DJ's!

EDIT!

ER IS GEEN MINIMUM DUS GEEF WAT JE WIL MISSEN....
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik zat vanmiddag met dezelfde gedachten ook een topic aan te maken.

Maar goed echt een super actie weer, 6dagen zonder eten, savonds eten ze vast wel wat lijkt me.

Ik ga morgen wat storten voor ze
 
Ben principieel tegen het financieel steunen van goede doelen, vooral buitenlandse. Vaak wordt een land of regio er alleen maar slechter van, stimuleert de corruptie daar.
 
juist omdat het een dure hobby is kan er geen geld vanaf:)

vind het een mooie gedachte maar zal zelf geen 15 euro neerleggen voor een plaatje te horen..
 
leuk en aardig die acties
maar moet je kijken hoeveel miljoenen bijv met die tsunami alleen al niet verkloot zijn.
daardoor geef ik al geen geld meer aan goede doelen.

klinkt hard maar ik heb er geen vertrouwen meer in.
 
Ben principieel tegen het financieel steunen van goede doelen, vooral buitenlandse. Vaak wordt een land of regio er alleen maar slechter van, stimuleert de corruptie daar.

Een aanhanger van de moderniserings theorie:D

Maar idd, 15 euro voor een plaatje. Als het nou 1,50 is nou goed. 15 euro, gvd, daar koop je een compleet album voor.

Als je zo nodig wat voor de armen wilt doen, stop je met vasten, geld doneren en kledingzakken verzamelen en stap je op het vliegtuig richting Darfur oid en maak je je daar nuttig.
 
Ben principieel tegen het financieel steunen van goede doelen, vooral buitenlandse. Vaak wordt een land of regio er alleen maar slechter van, stimuleert de corruptie daar.

+1

Worden over het algemeen toch meer wapens e.d. van gekocht dan dat het naar de mensen gaat die het nodig hebben. Mij niet gezien dus:)
 
Toch heeft de gemiddelde Nederlander nog niet door hoe het allemaal werkt... Hier in dit topic zijn er opvallend veel mensen die niet doneren, ik doneer zelf ook amper... Ja, Astmafonds & kankerbestrijding, maar verder niets...

Qua ontwikkelingsprojecten worden er dingen in stand gehouden die nergens over gaan... Veel blijft aan de spreekwoordelijke strijkstok hangen voordat een deel van het geld aankomt bij de doelgroep...
 
@Bart, wij hebben vaak genoeg geld gegeven aan de deur voor goede doelen: kanker/astma en de hele zooi.

Ik heb al vaker verhalen gehoord/dingen gelezen, dat 90% van je geld geen eens bij het doel aankomt, maar dat er allemaal tussenwegen zitten waar 80% van je geld verdwijnt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top