Dealers blijven aarzen

Ik hoorde laatst ook weer een lekker verhaal maar van wie ik dat nou weer heb gehoord 8P ik vergeet zoveel of ik maak teveel mee denk dus het eerste :D,malossi=polini malossi wordt dus door polini gemaakt?? maaja zal wel
 
Volgens dealer hier is een Bidalot S2 niet geschikt voor standaard scooters... omdat de uitlaat dan 16000 toeren gaat draaien op de standaard cilinder....
 
Dealer op de hoek, waar ik weleens een sproeier haal, vraagt soms advies aan mij ipv andersom. 8P
Voor het betere werk maak ik altijd een ritje van minimaal 40km.
 
Originally posted by Razma
Volgens dealer hier is een Bidalot S2 niet geschikt voor standaard scooters... omdat de uitlaat dan 16000 toeren gaat draaien op de standaard cilinder....

:D 16000 toeren 8P wat een clown :+
 
Originally posted by LXSpeedfighterz


Mja, doppler filter is beetje vreemde eend in de bijt, maar 't is wel powerfilter, als je bijde gaten open doet (zit achter filterelement) dan maakt ie een "leuk" geluidje. Beter dan het geknetter van sommige powerfilters....

Maar maakt een teringherrie als de echte zeg maar , en laat die veel zand door>? Watn zoek een luchtfilter voor @ 19mm peusjo
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Bij deze Schaafsma jullie zijn geweldig! (maar 1 ding hebben ze wel en dat is dat ze altijd veel onderdelen op voorraad hebben en niet duur zijn)

Ik kwam daar een keer voor een zuiger voor me Airsal 50 cc, pakkingsetje, kilometerkabel, en 4 circlipjes.

Waar kwam ik mee thuis? 4 circlipjes :| Rest hadden ze NIET op voorraad.

En ik kwam er een keer voor een 94, 96 & 98 sproeier.
En wat hadden ze niet? Geen enkele sproeier boven de 90 :|

Valt dus wel mee....altijd spullen op voorraad. Maar voor de rest, niks te klagen. Zijn heel vriendelijk & behulpzaam, en doen zeker niet moeilijk over het retour brengen van aangekochte spullen bij hen.
 
Heel erg offtopic maar wou het toch ff kwijt omdat jullie het ook ff over luchtfilters hadden. Ik zag laatst dus een gare speedake en die had een AA-flesje met 4 grote gaten en een spons in het flesje als Luchtfilter8P, tsja je bent dan wel uniek denk ik maar of het goed werkt is iets anders
 
ik maandag samen met jeroen naar jps, besteld ie een minarelli (voor mij khad geen geld meer) en een piaggio vliegwiel trekker. Komen we thuis zijn het 2 piaggio versies, zal wel schoonheidsfoutje zijn.
Maar volgens mij word ie al omgeruilt door Jorick ofzo @ naaldwijk.
 
Heb net ff scooter van een vriend hier uit elkaar gehad. Kwam ook bij schaafsma weg... Kappen zaten met strips bij elkaar, variomoer was vastgelast :S en alle kappenschroeven en carterbouten waren zowat doorgedraaid :S. En daarvoor heeft ie nog best veel betaald :eek:
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Heb net ff scooter van een vriend hier uit elkaar gehad. Kwam ook bij schaafsma weg... Kappen zaten met strips bij elkaar, variomoer was vastgelast :S en alle kappenschroeven en carterbouten waren zowat doorgedraaid :S. En daarvoor heeft ie nog best veel betaald :eek:

Ze hebben zeker het schroefdraad op de krukas naar de klote geholpen en hoopten dat je vriend er niet achter zou komen. ;)
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Heb net ff scooter van een vriend hier uit elkaar gehad. Kwam ook bij schaafsma weg... Kappen zaten met strips bij elkaar, variomoer was vastgelast :S en alle kappenschroeven en carterbouten waren zowat doorgedraaid :S. En daarvoor heeft ie nog best veel betaald :eek:


Toen ik mijn brommer bij de dealer weghaalde had hij schade:'(
Hadden hem laten vallen tegen een rode scooter. Heb gelukkig wel wat kunnnen wegpoetsen.
Maar jah dikke deuk in mijn duurbetaalde Giannelli:mad:

Maar ik zou wel even terug gaan, wie gaat er nu in een scooter omlassen8P
 
Mja bewijs maar weer es effe dat Hun dat gedaan hebben. Beginnen ze te zeiken enzo.

Gozer hier in de buurt had net nieuwe kappen en scoot ging effe op onderhoud. Kreeg ie hem terug stonden gewoon putten in de kappen. Waarschijnlijk dus gewoon op de grond gelegd...

Zelfde dealer: speedfight op onderhoud. Rijdt ie terug naar huis. Valt ineens scoot stil. Effe naar gekeken >> lag sproeier dus gewoon los in vlotterbak. Dus niet goed vastgezet 8P
 
Originally posted by Karoshi
Mja bewijs maar weer es effe dat Hun dat gedaan hebben. Beginnen ze te zeiken enzo.

Gozer hier in de buurt had net nieuwe kappen en scoot ging effe op onderhoud. Kreeg ie hem terug stonden gewoon putten in de kappen. Waarschijnlijk dus gewoon op de grond gelegd...

Zelfde dealer: speedfight op onderhoud. Rijdt ie terug naar huis. Valt ineens scoot stil. Effe naar gekeken >> lag sproeier dus gewoon los in vlotterbak. Dus niet goed vastgezet 8P

Dan weet je nog niet wat er bij mij allemaal is losgegaan na een complete motorrevisie bij Schaafsma:

http://scooter.zeonhost.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6537&highlight=schaafsma
http://scooter.zeonhost.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8060&highlight=schaafsma
 
Back
Top