Aanslagen in London...

inderdaad, al die kontenlikkers hier verdedigen dat tuig gewoon,

je kan me veroordelen of wat dan ook, het is gewoon een feit
 
Daniel@NRG said:
Ja maar dat soort hersenloze mannetjes vinden dit soort dingen allemaal prachtig #Bas, die hersenloze marokkaantjes waar Aeroxjunk het over heeft.

Dat wel , maar er gaat meer aan vooraf voor ze daadwerkelijk zich aansluiten bij zo'n groepering. De meeste doen het gewoon om te rellen.
 
Joene. said:
volgens de NOS zijn er nog maar 2 bevestigde doden..

maar het is allemaal weer lekker klote, maar je doet er niet veel tegen


Dood ben je pas als een lijkschouwer je heeft gezien of een ambu broeder je hoofd meer dan 30cm verwijderd van je romp ziet. Regeltjes...
Er zijn ook nog officieel een stuk of 1000 vermisten van 9-11-2002...
 
PimpPanter said:
Deze mensen sporen duidelijk niet:|

Soort van...Euj wat zulle we gaan doen vandaag?...-Tjaaa laten we paar dingen in Londen maar opblazen...

Duidelijk hersenloos

Weet je wat voor voorbereiding zoiets nodig heeft?
Qua tijd, en je hebt er natuurlijk ook de nodige hersencelletjes voor nodig.

(die bij jou momenteel even ontbreken, anders had je niet zo gereageerd :* )
 
Redmer said:
Weet je wat voor voorbereiding zoiets nodig heeft?
Qua tijd, en je hebt er natuurlijk ook de nodige hersencelletjes voor nodig.

(die bij jou momenteel even ontbreken, anders had je niet zo gereageerd :* )

Dude, op jou kots ik weet je dat, deze kankerzooi nog een beetje goedpraten ook. Jij vind dus dat die mensen die zo iets doen hersens hebben? Volgens mij stond jezelf achteraan bij het hersenen uitdelen.

Deze man hier vindt het nog vet ook ofzo wat er is gebeurd. blaat niet aub, kanker linkse geitenwollensok.
 
Sorry?

Ik geef mn mening...

als je mn post terugleest zul je zien dat ik het afkeur!
Tuurlijk zoiets doe je niet.

Je reactie mag wel wat minder, ga er dan inhoudelijk op in.

Beter weer ontopic :*

edit: anders PM je me maar :)
 
Daniel@NRG said:
Dude, op jou kots ik weet je dat, deze kankerzooi nog een beetje goedpraten ook. Jij vind dus dat die mensen die zo iets doen hersens hebben? Volgens mij stond jezelf achteraan bij het hersenen uitdelen.

Deze man hier vindt het nog vet ook ofzo wat er is gebeurd. blaat niet aub, kanker linkse geitenwollensok.
:|
Reageer dan niet! En iedereen is maar aant vooroordelen, generaliseren, en hersenloos aant blaten. Kijk verder dan dat je neus lang is ajb!!!:|
 
Update 16.00 uur
Uit de hele wereld komen momenteel betuigingen van medeleven binnen. Veel landen hebben extra maatregelen genomen, waaronder Nederland. Het aantal slachtoffers is volgens SKY News flink opgelopen. Er zouden 45 doden en duizend gewonden geteld zijn, zo citeert de omroep onofficiële maar betrouwbare bronnen.

Om vijf uur Nederlandse tijd zal minister Donner van Justitie namens Nederland met een verklaring komen. Rond dezelfde tijd wordt er een verklaring van de Britse hulpdiensten verwacht. Tot die tijd is er door de regering een telefoonnummer geopend voor mensen die informatie willen opvragen over familieleden: 070-348 7770.

Waarschijnlijk 45 doden en 1000 gewonden dus... :eek: Hopen dat het er niet veel meer worden...

En iedereen hier ff liev tegen elkaar doen ok? :henko:
 
Daniel@NRG said:
Dude, op jou kots ik weet je dat, deze kankerzooi nog een beetje goedpraten ook. Jij vind dus dat die mensen die zo iets doen hersens hebben? Volgens mij stond jezelf achteraan bij het hersenen uitdelen.

Deze man hier vindt het nog vet ook ofzo wat er is gebeurd. blaat niet aub, kanker linkse geitenwollensok.

9||6
 
Daniel@NRG said:
Jouw mening boeit me niet want ik vind jouw mening fout. Je provoceert alleen maar.


bush / blair zijn ook geen lieverdjes :rolleyes: hou daar ook even rekening mee :)

jammer dat er altijd weer onschuldigen mensen geraakt worden :(
 
Het zat eraan te komen...t zuigt iig weer zeer hard, je zult maar lekker op weg zijn naar je werk en *BOEM*,einde leven....realiteit van alle dag, kijk maar naar die trein in Spanje toen en nog veel teveel van dat soort voorbeelden. Dit moet HARD aangepakt worden, regering zegt dat ook...lastige is alleen : HOE. Die gasten zijn laf, verstoppen zich overal, blazen zichzelf op ten kosten van anderen...laten ze zichzelf lekker opblazen ergens ver in een woestijn ofzo, van mijn part houden ze een meeting :( Dit keer is t wederom een eind van ons bed, maar wie weet hoe lang het duurt voor ze Amsterdam/Rotterdam te grazen nemen? Moet er maar niet aan denken...
 
de kans dat zoiets in nederland gaat gebeuren acht ik ook vrij hoog, denk maar aan die terroristen die waren gepakt(en weer leuk vrijgelaten) met bommen en platte gronden van schiphol enzo..
 
crazybond700 said:
de kans dat zoiets in nederland gaat gebeuren acht ik ook vrij hoog, denk maar aan die terroristen die waren gepakt(en weer leuk vrijgelaten) met bommen en platte gronden van schiphol enzo..

Dat is idd t kromme van die kl*te wetgeving hier :r Ze WETEN dat die gasten fout zijn maar door die lompe regels moeten ze weer vrijgelaten worden 8P 8P !!!!
 
Aerox Jaguar said:
Dat is idd t kromme van die kl*te wetgeving hier :r Ze WETEN dat die gasten fout zijn maar door die lompe regels moeten ze weer vrijgelaten worden 8P 8P !!!!

er klopt gewoon geen aarsch van die hele wetgeving hier in dit land..
 
Al dat kortzichtige geblaat hier, ik denk dat bush al meer onschuldige slachtoffertjes op zn naam heeft dan al qaeda. En nee, voordat ik een of ander zwakzinnige kotser over me heen krijg, ik praat het hier niet goed. Probeer ff verder te kijken dan dat je neus lang is, zoals iemand al eerder zei.

Kunnen we niet gewoon een Bush met een legertje en Bin Laden met ze harem op een eilandje zetten en maar lekker laten vechten? scheelt een hoop gezeur :X Maar dan wil JP natuurlijk weer mee :L
 
air2air said:
Al dat kortzichtige geblaat hier, ik denk dat bush al meer onschuldige slachtoffertjes op zn naam heeft dan al qaeda. En nee, voordat ik een of ander zwakzinnige kotser over me heen krijg, ik praat het hier niet goed. Probeer ff verder te kijken dan dat je neus lang is, zoals iemand al eerder zei.

Kunnen we niet gewoon een Bush met een legertje en Bin Laden met ze harem op een eilandje zetten en maar lekker laten vechten? scheelt een hoop gezeur :X Maar dan wil JP natuurlijk weer mee :L

Ze zijn allebei fout ja geef ik toe. De marnier waarop is wel anders, hier worden alleen onschuldige mensen geraakt. En bij een bush oorlog proberen ze de kopstukken te pakken. Maarja ook dan vallen er vele onschuldige doden. Oorlog is gewoon fout, en altijd worden de onschuldigen erdoor geraakt:(
 
Back
Top