Ook ik moet een laptop hebben voor komende maandag.
Zat zelf aan een laptop van XXODD te denken (zie
www.xxodd.nl) heb er van vrienden en kennisen meerdere positieve verhalen over gehoort.
Zelf zit ik te twijfelen tussen een 15" (XXODD XNi8252d) €1.215,- en een 17" (XXODD XNi8227d) €1.335,- versie.
Specs (kort):
Intel Core 2 Duo T7300 (2,0GHz, 800MHz, 4Mb)
2GB DDR2 667MHz geheugen (1x 2GB)
120GB SATA harde schijf 7200RPM
1GB Intel Turbo Memory module
Het enigste verschil tussen die 2 is de schermgrote en dat de 17" versie ingebouwde bluetooth heeft en een HDMI uitgang. Verder heeft de 15" versie een 7in1 cardreader en de 17" versie heeft een 5.1 cardreader maar daar hecht ik geen waarde aan.
Nou is het verschil in prijs €120,- en vraag ik me af of het het geld waard is. Wat ik er verder nog moet vertellen is dat ik over een half jaar tot één jaar een LCD tv wil kopen die HDMI ondersteunt of ik de laptop daar vaak op ga aansluiten weet ik nog niet.
Verder heb ik aan die 120gb genoeg aangezien ik alles hier op een externe hardeschijf heb staan.
Als jullie trouwens nog andere sites weten waar laptops worden verkocht met een goede prijs/kwaliteit verhouding laat het maar weten. Ik hoef btw geen Dell aangezien die momenteel nogal aan het klote zijn met de levertijd en ik hem het liefst volgende week heb.