Aankoop eerste scooter

• Thread starter Thread starter Huugje14
  • Start date Start date
H

Huugje14

Guest
Beste allen,

vrij nieuw lid maar aankomend scooter eigenaar.Ik probeer me een beetje te verdiepen in de scooter wereld maar echt wil dat nog niet lukken.Dus bij deze vraag ik jullie raad :D

Ik krijg een scooter van mijn ouders.Ik zat zelf aan een aerox,derbi Gp1, of een mooie darkslide te denken.

En dan zocht ik er een mooie set up bij waarbij:snel optrekken, topsnelheid van rond de 70-80, een eurobegrenzer.Hiervoor heb ik te besteden circa 1500 euro(dus alleen tunen scooter+helm zijn al)

Ook aan de buitenkant wou ik een aantal veranderingen brengen(als voorbeeld een aerox) Zo'n sportstuurtje vind ik wel mooi maar dan moet er ook nog een digitale teller op (neem ik aan?).Ik heb wel eens gezien dat de achterkappen helemaal veranderd zijn(extreem underseat heet dat??) waardoor je al die lelijke dingen daarachter kwijt bent.

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen :D

Mvg Huugje14

Advertisement - register to remove this

ik word nog 16 :) maar aangezien ik al gepland heb wanneer ik mijn certificaat haal en ik wat eerder me scooter wil kopen en mooi wil maken zeg maar.Begin ik er nu alvast mee ;0

die yamaha tz is zeker een gaaf ding maar ik moet er dagelijks mee naar school rijden dus geen zin in al teveel gedoe.Verder zal ik nog wel eens mensen achterop hebben en dan lijkt dat me ook niet ideaal.

Bedankt allemaal voor de reacties helpt zeker dit forum!

hoezo teveel gedoe?:p ik rij ook dagelijks na school met mn tzr nooit geen last van gehad niks
achterop bij tzr zit wel fijn hoor:P hoor nooit iemand erover klagen alleen dat hun voeten kriebele ofzo maar dat went snel:P
lijkt me beter dan op een aerox spons te rijde en op een tankdop te zitten

Het lijkt me makkelijker om gewoon rechtop te zitten dan helemaal over je moter te liggen.En het valt best mee hoe je helemaal op je tankdop zit, en dan nog als het dames zijn mogen ze best wat dichter tegen me aan zitten hoor haha

Maargoed ik ben er ongeveer wel een beetje uit maar ik vroeg me af of het vet was om mijn kappen etc te laten airbrushen las dat dat wel mooi kon zijn als je weet hoe het moet worden.

Hugo

Back