Poninibooster
BooSteRman
Hallo iedereen,
Heb mijn 2 takt verkocht en ben nu aan het uitkijken naar een 'betrouwbare' 4T.
Het is voor dagelijks gebruik en soms met passagier, dus belangrijk is het comfort, ook achteraan.
En zo weinig mogelijk problemen (start, rij, panne, ...)
Wil zo een retro LOOK model met bagagerekje en windscherm (of achteraf te plaatsen, maakt al niet uit)
Na veel opzoek werk, valt mijn oog op 2 modellen:
Beide ongeveer zelfde prijs en km stand.
Vind persoonlijk de gts mooier.
En heb al op een gts gereden en dat vond ik best OK
Het verschil is de Carburator vesie en de Injectie versie ,
Wat is hierin eigenlijk de beste keuze?
Opvoeren hoeft mij niet , wel ontgrenst.
(die toscana ik mee gereden had , was gewoon ontgrenst en reed ongeveer 60km/u en vond die trekkracht wel best genoeg)
En kwa merk heb ik al wat horen zeggen dat Sym beter is als gts .
Alvast bedankt iedereen.
Grts
Heb mijn 2 takt verkocht en ben nu aan het uitkijken naar een 'betrouwbare' 4T.
Het is voor dagelijks gebruik en soms met passagier, dus belangrijk is het comfort, ook achteraan.
En zo weinig mogelijk problemen (start, rij, panne, ...)
Wil zo een retro LOOK model met bagagerekje en windscherm (of achteraf te plaatsen, maakt al niet uit)
Na veel opzoek werk, valt mijn oog op 2 modellen:
- SYM Fiddle 2 (2020, carburator)
- GTS Toscana Dynamic (2022 injectie)
Beide ongeveer zelfde prijs en km stand.
Vind persoonlijk de gts mooier.
En heb al op een gts gereden en dat vond ik best OK
Het verschil is de Carburator vesie en de Injectie versie ,
Wat is hierin eigenlijk de beste keuze?
Opvoeren hoeft mij niet , wel ontgrenst.
(die toscana ik mee gereden had , was gewoon ontgrenst en reed ongeveer 60km/u en vond die trekkracht wel best genoeg)
En kwa merk heb ik al wat horen zeggen dat Sym beter is als gts .
Alvast bedankt iedereen.
Grts