Sym Fiddle III / 3 opvoeren

RotterdamBewoner

New Member
Ik sta op het punt een mooie grijze Fiddle III snor aan te schaffen, maar voor wat ik tot nu toe kan vinden op internet is het vrij ingewikkeld om een Fiddle III op te voeren. Wat moet ik daarvoor doen? Ik wil opvoeren naar 40 (als snor) of als het mogelijk is naar 55-60 en dan omkeuren naar brom.
Vario ring moet er natuurlijk sowieso tussenuit (toch?), maar wat nog meer? Moet ik een nieuwe ECU kopen? En zo ja, is deze dan afdoende?
 
Advertisement - register to remove this

Die zou goed moeten zijn als het een Euro 4 model scooter is.
Maaaaaar soms werken ze niet goed bij mensen die ze kopen en dan op hun scooter aansluiten.
Ik ben toen naar een scooterzaak geweest met de ECU wat in de scooter zit.
Hun hebben die toen aangepast.
Varioring moest ik zelf doen.
Ze halen alleen de begrenzing eruit (op 0 zetten).
Ik heb toen een ring van 4mm geplaatst en liep toen 36.
Toen heb ik zelf de software aangeschaft en er toen brommer van gemaakt.
Dan moet het toerental ook omhoog gezet worden in de ECU.
En goed kijken welke pickup spoel je hebt als je er brommer van maakt :



www.cityparts.nl



Ontsteking Euro4 25km/45km/h Sym Fiddle 2 E4 / Sym Fiddle 3 E4 / Sym Orbit 2 E4 / Symphonie ST 50 / Sym Xpro 4t E4 Origineel 31120-xfa-000 Cityparts


Ontsteking Euro4 25km/45km/h Sym Fiddle 2 E4 / Sym Fiddle 3 E4 / Sym Orbit 2 E4 / Symphonie ST 50 / Sym Xpro 4t E4 Origineel 31120-xfa-000

www.cityparts.nl
www.cityparts.nl






www.cityparts.nl



Ontsteking Euro4 25km/h Sym Fiddle 2 E4 / Sym Fiddle 3 E4 / Sym Orbit 2 E4 / Symphonie ST 50 / Sym Xpro 4t E4 Origineel 31120-aw2-000 Cityparts


Ontsteking Euro4 25km/h Sym Fiddle 2 E4 / Sym Fiddle 3 E4 / Sym Orbit 2 E4 / Symphonie ST 50 / Sym Xpro 4t E4 Origineel 31120-aw2-000

www.cityparts.nl
www.cityparts.nl
 
Last edited:
Back
Top