Aangehouden

Status
Not open for further replies.

Michel

Well-Known Member
Godverdomme, net grote rollerbank controles in Veenendaal!! Ik reed met met runner naar school, jah hoor motorwout, kon nergens heen :'(

ik mee, en zo over de 2 heen met top70+Bs+17,5 :(

Ik heb alles nog, moest verder lopen met boete van 115 euro :(

ik heb wat gehoord over grote controles, bij jullie ook ?

michel
 
Advertisement - register to remove this

Eey man, KLOTE !!!:( dit is al de zoveelste binne de korste keren..... en nee ik weet nix van grote controles. heb er geen last van ook, hoef namelijk niet meer naar school :)
 
hej kamphuis,
lullig man! kzag wel een motorwout rijden vandaag, maar wist niet dat er controles waren.
Gelukkig dat mijn scooter nog niet rijd, :) boete is wel weinig maara beter dat je zo weing heb, btw waar stonden/staan ze?
 
Originally posted by gilera85
hej kamphuis,
lullig man! kzag wel een motorwout rijden vandaag, maar wist niet dat er controles waren.
Gelukkig dat mijn scooter nog niet rijd, :) boete is wel weinig maara beter dat je zo weing heb, btw waar stonden/staan ze?

groenevelden :(
 
Originally posted by Xander2000
idd 115 Euro vor 2kW is niet veel. Je hebt dus mazzel gehad!

Ik hoor nu steeds vaker dat het 115 euro is als je meer dan 2kw hebt. Volgens mij was het vroeger toch echt 500 gulden, 223 euro.

Kan iemand me vertellen waarom?
 
ik ben in delf gepakt
probeerde weg te komen maar ben klem gereden
dus ik kreeg
2x €34 voor stopteken nergeren
1.7 kw €115

totaal € 183 :(

had ook geen gele stickers en had me r.a.w en achtlicht glas zwart gespoten maar daar zeiden ze niks over:p

maar het is weer een rip uit me lijf
maar dat is het risico van het vak:D
 
Originally posted by Rocket death
ik ben in delf gepakt
probeerde weg te komen maar ben klem gereden
dus ik kreeg
2x €34 voor stopteken nergeren
1.7 kw €115

totaal € 183 :(

had ook geen gele stickers en had me r.a.w en achtlicht glas zwart gespoten maar daar zeiden ze niks over:p

maar het is weer een rip uit me lijf
maar dat is het risico van het vak:D

hoezo 2x 34 euro ?gewoon 68 euro dus....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top