ik ben aangehouden

Moet opzich wel werken ja. Maar das leuk zeg.. not! Dan zou ik er wel twee met knopje doen. Anders is het afstandsbediengen (meervoud!) zoeken.
 
ik heb nog een begrenser van jorick gekregen nu heb ik er 2 .... nah 2 begrensers zijn fout.... en mn andere haal ik er ook maar uit denk ik...
 
Originally posted by lineo46
ik kom juist op iets, als je nu er 2 begrenzers inzet, je zet de 1 op 40 en de ander op 65 en dan zeg je, ok ik zal hem uitzetten, dan werkt je andere nog en dan heb je maar een kleine boete eigenlijk :), ik weet wel niet of dat goed zou werken, maar ik denk toch dat het gaat, gewoon op dezelfde kabel aansluiten zeker :)

hoe sloop ik me ontsteking...........|(

Beter ff een busje in je uitlaat stoppen en dan loopt ie netjes 50.
 
eey hugo,
ik kan met je meepraten,
ik had maandje trug op zondag ff me scoot opgevoerd, ring uit de vario, ander pijpie, lichtere rolletjes en drukveer enz...
ga ik 's maandags naar school, staan de wouten daar ff lekker met hun bankie, ja hoor, ut was nog een geluk dat jezelf mocht gassen, gewoon het gas net niet helemaal opendraaien en daardoor een boete van 140 piek, is echt klote maja wat doe je eraan>?
greetz

Originally posted by Hugo
jahoor, ff mn nardo eronder geschroefd...testritje door de straat...en daar stond meneer de politie agent....erm..op de roller, ik had begrenser dus ik zet hem aan....ging niet harder als 30...en op de rollerbank had ik maar 0,1 kw :D (begrenser was afgesteld op andere pijp :S)

Mr. agent : jongen man waar zit de begrenser... ikke...Zit er niet op meneer, ik ben bezig met afvoeren meneer, maar dit is extreem.... HIj geloofde me niet, en ging ze gereedschaps kist pakken en wilde gaan sleutelen....of ik moest de begrenser aanwijzen...nahja, dan maar een boete...die aap mag NIET aan mn phantom gaan sleutelen...begrenser om weer op de rollerbank en het wijzertje ging de teller uit... :) Nahja boete was 250,- (eigenlijk meer maar hij had me gematst) En ik moest mn uitlaat inleveren, maar die mocht ik volgende week vrijdag brengen, gelukkig had bert! nog een rotte technigas liggen..dus geven we die maar af :)

Rijd ik altijd onbegrenst zet ik mn nardo erop...word ik aangehouden :) nahja het hoort erbij
 
Leon (runner-nrx) wat lul je nou...die nrx lag er als onder net als die drukveer en rollen, en je had je gas WEL helemaal open dus, ffuh dimmen woh:p

Maar idd kutactie van die blauwe, zal binnenkort wel weer een controle zijn...is altijd bij ons om de mnd ongeveer
:'( :|
 
Een echte vent rijdt rond op een scoot zonder begrenzers. Das juist de thrill. 8) Maar ik kan me enigzins wel verplaatsen in diegene die er wel een heeft, alleen als je 'm te vaak gebruikt gaat je ontsteking natuurlijk wel naar de klote:|
 
Originally posted by SWA
Een echte vent rijdt rond op een scoot zonder begrenzers. Das juist de thrill. 8) Maar ik kan me enigzins wel verplaatsen in diegene die er wel een heeft, alleen als je 'm te vaak gebruikt gaat je ontsteking natuurlijk wel naar de klote:|

begrensers zijn kut....ze werken nooit als ze moeten werken, en als je het gewicht van je rollen aanpast kun je ook weer meteen die schijt begrenser veranderen....ik had hem nog nooit hoeven te gebruiken, en dacht dat het wel hadig was om er 1 te hebben, maar die ik had, was gewoon rommel...
 
meen JIJ je nou maar nie teveel met je 70cc uit italie, is helemaal nie van jou en is ALLANG VERKOCHT, en ook dat gelul van je 50 cc snel, wat boeit ut nouw dat die rolletjes, en drukveer er al inzaten, na die zondag reed ie pas hard...en daar gaat ut om, dus gewoon bek toe want jij bent hier de gene met je GELUL
greetz


Originally posted by G-Runner
Leon (runner-nrx) wat lul je nou...die nrx lag er als onder net als die drukveer en rollen, en je had je gas WEL helemaal open dus, ffuh dimmen woh:p

Maar idd kutactie van die blauwe, zal binnenkort wel weer een controle zijn...is altijd bij ons om de mnd ongeveer
:'( :|
 
Originally posted by Runner-NRX
meen JIJ je nou maar nie teveel met je 70cc uit italie, is helemaal nie van jou en is ALLANG VERKOCHT, en ook dat gelul van je 50 cc snel, wat boeit ut nouw dat die rolletjes, en drukveer er al inzaten, na die zondag reed ie pas hard...en daar gaat ut om, dus gewoon bek toe want jij bent hier de gene met je GELUL
greetz



hard met nrx 8P
 
Back
Top