ik ben aangehouden

D

Deleted member 682

Guest
jahoor, ff mn nardo eronder geschroefd...testritje door de straat...en daar stond meneer de politie agent....erm..op de roller, ik had begrenser dus ik zet hem aan....ging niet harder als 30...en op de rollerbank had ik maar 0,1 kw :D (begrenser was afgesteld op andere pijp :S)

Mr. agent : jongen man waar zit de begrenser... ikke...Zit er niet op meneer, ik ben bezig met afvoeren meneer, maar dit is extreem.... HIj geloofde me niet, en ging ze gereedschaps kist pakken en wilde gaan sleutelen....of ik moest de begrenser aanwijzen...nahja, dan maar een boete...die aap mag NIET aan mn phantom gaan sleutelen...begrenser om weer op de rollerbank en het wijzertje ging de teller uit... :) Nahja boete was 250,- (eigenlijk meer maar hij had me gematst) En ik moest mn uitlaat inleveren, maar die mocht ik volgende week vrijdag brengen, gelukkig had bert! nog een rotte technigas liggen..dus geven we die maar af :)

Rijd ik altijd onbegrenst zet ik mn nardo erop...word ik aangehouden :) nahja het hoort erbij
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Enrico@nrg
Hij MAG niet zomaar aan je scooter gaan sleutelen zonder reden..

wouten mogen alles...iig dat denken ze...en hij had zn sleutel setje al te voorschijn gehaald...en dat vond ik maar niks...als hun iets in en uit elkaar halen houden ze minimaal 10 schroeven en bouten over...!! En de boute valt nog mee....ik zie het meer als een sport...het hoort er bij ...
 
Originally posted by Hugo


wouten mogen alles...iig dat denken ze...en hij had zn sleutel setje al te voorschijn gehaald...en dat vond ik maar niks...als hun iets in en uit elkaar halen houden ze minimaal 10 schroeven en bouten over...!! En de boute valt nog mee....ik zie het meer als een sport...het hoort er bij ...

idd het is een sport! Je WEET gewoon dat je fout bezig bent, dus moet je ook maar de consequenties (zo goed??) aanvaarden. :)
 
nahja :) Kut aerox ruud...ik had geen tijd meer om langs te komen...en hij loopt toch niet super, want krijg hem niet goed afgesteld met de spullen die ik had liggen en de winkels waren al dicht...
 
Je bent zeker wel gematst, als je een elektronische begrenzer hebt, met als doel daarmee aan je boete te ontkomen, mag de 'zaak' doorgegeven worden aan de officier van justitie, dat heeft een vriend van mij nu ook, hij had hem op de op een na snelste stand, en toch vertrouwden zij het niet, hij kreeg zijn scooter na een week pas terug, met alle kappen op het zadel neergelegd. Die agent zegt hem zo dat die kappen die op het zadel liggen bij zijn scooter horen en dat alle schroeven in een zakje in den buddy liggen. Echt een naaistreek van ze!
Maar hij is eigenlijk ook een eikel, waarom zou je een begrenzer erop zetten als je een Tecnismek hebt?
 
Originally posted by Hugo
jahoor, ff mn nardo eronder geschroefd...testritje door de straat...en daar stond meneer de politie agent....erm..op de roller, ik had begrenser dus ik zet hem aan....ging niet harder als 30...en op de rollerbank had ik maar 0,1 kw :D (begrenser was afgesteld op andere pijp :S)

Mr. agent : jongen man waar zit de begrenser... ikke...Zit er niet op meneer, ik ben bezig met afvoeren meneer, maar dit is extreem.... HIj geloofde me niet, en ging ze gereedschaps kist pakken en wilde gaan sleutelen....of ik moest de begrenser aanwijzen...nahja, dan maar een boete...die aap mag NIET aan mn phantom gaan sleutelen...begrenser om weer op de rollerbank en het wijzertje ging de teller uit... :) Nahja boete was 250,- (eigenlijk meer maar hij had me gematst) En ik moest mn uitlaat inleveren, maar die mocht ik volgende week vrijdag brengen, gelukkig had bert! nog een rotte technigas liggen..dus geven we die maar af :)

Rijd ik altijd onbegrenst zet ik mn nardo erop...word ik aangehouden :) nahja het hoort erbij
Kan misschien aan mij liggen maare... ik vindt het maar een sterk verhaal. Dus eerst gaat je scoot de teller uit (>2Kw) en dan zegt ie agent vriendelijk: " Kom jij volgende week je uitlaat even brengen?". |( |(

Btw. als het echt is dan ga je toch zeker geen uitlaat naar 't bureau brengen!
 
die agent heeft em waarschijnlijk gematst omdat hij zo eerlijk was om z'n begrenzer uit te zetten.. weet ik ut..

mja is nog steeds kut voor je.. het hoort er wel bij, mja je kan beter niet gepakt worden :)

Spaarse :p

Massol
 
Re: Re: ik ben aangehouden

Originally posted by The Aerox man

Kan misschien aan mij liggen maare... ik vindt het maar een sterk verhaal. Dus eerst gaat je scoot de teller uit (>2Kw) en dan zegt ie agent vriendelijk: " Kom jij volgende week je uitlaat even brengen?". |( |(

Btw. als het echt is dan ga je toch zeker geen uitlaat naar 't bureau brengen!


Ik weet dat het echt is...of je me wilt geloven moet je zelf weten, die agent die kend mn vader (wat denk ik best veel uitmaakt ;)) En ik moet die pijp wel brengen want ik moet hem ook nog origineel bij het bureau op de rollerbank zetten ... en ik heb wel zin om een technigas doormidden te slaan :)
 
Re: Re: Re: ik ben aangehouden

Originally posted by Hugo



Ik weet dat het echt is...of je me wilt geloven moet je zelf weten, die agent die kend mn vader (wat denk ik best veel uitmaakt ;)) En ik moet die pijp wel brengen want ik moet hem ook nog origineel bij het bureau op de rollerbank zetten ... en ik heb wel zin om een technigas doormidden te slaan :)

zoals je het eerst vertelde komt het nogal ongeloofwaardig over...
Als je pa die wout kent kan ik het al meer geloven en als je hem ook nog origineel moet laten zien...
Het leek me nogal sterk dat ie gewoon zegt van: kom ffies je uitlaat brengen.
 
ik kom juist op iets, als je nu er 2 begrenzers inzet, je zet de 1 op 40 en de ander op 65 en dan zeg je, ok ik zal hem uitzetten, dan werkt je andere nog en dan heb je maar een kleine boete eigenlijk :), ik weet wel niet of dat goed zou werken, maar ik denk toch dat het gaat, gewoon op dezelfde kabel aansluiten zeker :)
 
Back
Top