This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

A.R.T 2Fast4Race Centro

Feli! Ik vond het leuk om (weer) naast je te knallen Rene

Jammer dat hij bij mij peerde. (Schade viel mee gelukkig)
 
Update Jubbega,

Voor Jubbega alles klaargemaakt met hier en daar wat probleempjes o.a met de banden en velg maar uiteindelijk helemaal goedgekomen:*

Ook hadden we voor Jubbega geoefend op de Centro, dit was echt meer dan nodig want ik wordt afgeschoten op het frame!

De Centro stond er zo bij op Jubbega,


Vervolgend moest het er van komen en waren de Extreme scooters aan de beurt waaronder ik dus,

Bandje opgewarmd


In de start positie

De snelste tijd die gereden is op deze dag met de centro was 7.02 sec met een top van 115 km/p uur

Helaas waren de laatste races afgelast vanwege het weer wat jammer was.
Uiteindelijk was deze dag goed voor een 2e prijs in de Extreme Klasse!:W
Dit had ik niet verwacht*D

Hier foto´s van de Centro op het thuis front:~ ,


De beker hea:W










Onze ouwe trouwe pakwerker op de achtergrond hehe -:-

Tot Snell
Oooii Emiel
 
Zo weer een update van mijn kant.
Gister avond zijn we lekker rustig aan het oefenen gegaan omdat het op Jubbega niet helemaal ging zoals ik gehoopt had.

Ik heb verschillende manieren geprobeerd om zo goed mogelijk weg te kunnen komen, en de juiste manier heb ik gevonden!

Om deze positie te kunnen realiseren heb ik het volgende gefabriceerd-:-


Juist ja! Steps


De rechter kant


Nog eentje...




van achteren


en ja het kan ook als standaard haha

Ook heb ik de Chrome velg overgenomen van een maatje van mij-:-

Ik heb nog niet getest of de stepjes goed hun werk doen maar stevig is het in iedergeval wel en de zit positie is ook naar mijn zin!

Ik wil tijdens het testen bekijken of het veilig is en of het stabiel sprint:|

Dus binnenkort hier meer over, voor mij zijn er in iedergeval genoeg oefen sprints voor de boeg

Oooii-:-
 
jah die velg staat inderdaad super vet! :W

de rest van de sprinter ook zeer netjes
tog geen last gehad van hoogte tussen uitlaat en weg bij sprinten

groeten michael
 
uitkijken, als jij een keer het vermogen op de baan niet kan hanteren, en hij trekt naar links of naar rechts, dan wil die misschien je voetstepje raken dan ben je helemaal de sjaak :+

mara voor de rest, ubergeil ding
 
Leuk ding, andere klamp zou ik pakken En de achtervelg is wel vet, alleen past het weer niet bij je voorvelg die wit is helaas. En staat je pompje niet de verkeerde richting op trouwens? Normaal moet het warme water naar boven in de radiateur en dan met behulp van het pompje naar beneden het blok weer in gepompt worden..

Ik zou hem trouwens nog iets verlagen staat stukken beter 8P
 
Misschien heeft hij de plus en de min omgedraaid en dat de pompwerking andersom is gaan werken?
Zo niet, dan heb je hem idd verkeerd om gemonteerd.
 
Dan nog is de richting niet goed eigenlijk, maja als het koelt, lekker boeiend
 
jah die velg staat inderdaad super vet! :W

de rest van de sprinter ook zeer netjes
tog geen last gehad van hoogte tussen uitlaat en weg bij sprinten

groeten michael

We hebben voorop een hogere band gemonteerd waardoor het frame ietsje hoger op de weg is gaan staan.

uitkijken, als jij een keer het vermogen op de baan niet kan hanteren, en hij trekt naar links of naar rechts, dan wil die misschien je voetstepje raken dan ben je helemaal de sjaak :+

mara voor de rest, ubergeil ding

Kan idd het geval zijn maar dit zal dan tijdens het testen wel duidelijk moeten worden.



Waarom zou je een andere clamp nemen?
de pomp is goed aangesloten, tevens is dit een andere radiateur qua aansluiten dan een aerox of sr radiateur.

en het verder verlagen gaan niet op omdat ik dan met een kleine bobbel in de weg mn frame aan de grond heb plakken, hij is nu prima zo.


Verder iedereen bedankt voor de reacties!
 
Gisteren even mijn cilinder eraf gehad i.v.m het over het algemene bekende probleem wat 2fast soms met zich mee brengt.

Gelukkig is bij mij de wand tot nu toe nog in top staat en geen enkel spoor te vinden wat nadelige gevolgen zou kunnen hebben, helemaal Top dus!
Ook de verbrandings kamer is helemaal strak dus geen detonatie of andere ongein.
wat me ook is opgevallen dat de verbrandingskamer en de bovenkant van de zuiger zeer schoon zijn dus de verbranding is gewoon super schoon en goed.


De binnen en buitenkop

Ook heb ik even een nieuwe Malossi Mhr Overrange snaar gemonteerd.

Verdere foto's,


De buitenkop


De cilinder, helaas van slechte kwaliteit

Vanavond ga ik mn steps uitproberen dus ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Tot gauw
Oooii
 
Zo de stepjes update!

We hebben gisteravond getest of de stepjes wel echt goed hun werk doen.
Dit zit allemaal prima...
Bij het wegrijden wel een streep van 14 meter achter mij dus hier moet ik nog aan gaan werken.

Helaas geen foto's hiervan
 
Ooii,
Daar was ik weer, er is dan ook weer aardig wat gebeurd en geoefend.

Het oefenen heeft zeker veel zin gehad want kom nu veel beter weg.

]

Ook vonden we tijdens het oefenen dat de boel zo warm werd dus dit hebben we nu ook goedgekregen en het hok blijft nu mooi op 45 graden, voor het na koelen of stationair draaien hebben we een koelfan gemonteerd.

Ook heb ik stickers laten ontwerpen en een nieuwe carterkap gekocht


Chromen project naam


Jep dat ben ik


Op het frame...


Dit zal je aanzicht wezen tijdens een sprint hihihi:*


totaal pica


Beetje fijner sleutelen zo...

Ook zal ik aanwezig zijn op Damwoude in de Xtreme klasse
Nou dit was het weer voor deze keer

Oant Moarn *D
 
Ghallo hierbij ff een kleine update van mijn kant.

Ik heb me ingeschreven voor Damwoude, we gaan natuurlijk voor snelle tijden en een 2e beker als dat erin zit*D

Dus wat ga ik morgen doen om dit een beetje haalbaar te maken?

Juist ja! banken en de boel op scherp zetten.

morgen zal ik na het banken ook nog even wat oevenen en dan moet het gebeuren zaterdag!

Ik heb er zin in!

SeaYa-:-