9 april scootersprint perkpolder

Duf said:
waarom lach jij nu me die jongen zijn uiterlijk? kan i toch ook niet aandoen van die lip :rolleyes:


komt wel grappig over, ik vind het gewoon massaal zalig wat er uit komt van woordenschat:p
 
Hij was naar ons gekomen me zen "nieuwe" riem, hij vroeg of we zen riem wilde steken want die erin zat was geknapt. Wij: ja geen probleem, ff omhoog gekrikt. carterdesel deraf:p euhm riem is nog heel... Die variomoer was idd gwn los 8P weer schuim op zen bek en zeveren dat zen schroefdraad van zen kruk kapot was...

Later op de dag zat hij int gras dikke burnout te doen :yeah: dan komt die naar mij... Ik verstond der nix van.. Na een tijdje begon ik zen taaltje te verstaan en vroeg hij of polijsten moeilijk was... :p en of ik het voor hem wilde doen, "ik zal het wel betalen hoor!!!" hij wilde me al bekan betalen8P

En bij ons ook idd dk opzoek naar wiet...:p
 
Jumper said:
dat was stunt lc vant forum, kon wel goed rolling burn en donuts en wheelie

dat was stunt lc vant forum helemaal niet, hij kon ook geen goede rolling burn doen, donuts lust ie niet en wheelies durft ie niet.

en waarom vergelijk je mij met een kansloze mafkees die nog steeds ze leven niet heeft gevonden, ongeneselijk ziek is verklaard door een met zoutzuur aangetaste lip en niet eens tomk heet ?
 
[5th]Tom K said:
dat was stunt lc vant forum helemaal niet, hij kon ook geen goede rolling burn doen, donuts lust ie niet en wheelies durft ie niet.

en waarom vergelijk je mij met een kansloze mafkees die nog steeds ze leven niet heeft gevonden, ongeneselijk ziek is verklaard door een met zoutzuur aangetaste lip en niet eens tomk heet ?

*wordt gereanimeerd na herhaaldelijk out te zijn gegaan*
 
[5th]Tom K said:
dat was stunt lc vant forum helemaal niet, hij kon ook geen goede rolling burn doen, donuts lust ie niet en wheelies durft ie niet.

en waarom vergelijk je mij met een kansloze mafkees die nog steeds ze leven niet heeft gevonden, ongeneselijk ziek is verklaard door een met zoutzuur aangetaste lip en niet eens tomk heet ?


wat voel jij jezelf een god zeg |(

en dat is stunt LC van het forum WEL :rolleyes:

en hoe kan je iemand afschilferen als mafkees als je'm nieteens kent :| 8P
 
[5th]Tom K said:
dat was stunt lc vant forum helemaal niet, hij kon ook geen goede rolling burn doen, donuts lust ie niet en wheelies durft ie niet.

en waarom vergelijk je mij met een kansloze mafkees die nog steeds ze leven niet heeft gevonden, ongeneselijk ziek is verklaard door een met zoutzuur aangetaste lip en niet eens tomk heet ?


hij zat bij mij in de auto:p was wel stunt lc
 
>Mark< said:
*Gaat ook neer*

Ik heb die gozer geen 1x gezien btw 8P


dan ben je blind


hij is echt mega tof om mee weg te gaan, heb me dood gelachen. Hij vroeg het emailadres en de site van het tankstation op de autosnelweg aan die tankhouder, hij zei dat hij het ging hacken. Dan reden we naast een bus en hij zei dat hij de motor van de bus ging laten uitvallen met zijn gsm en al:p

dan om de 17 sec deed hij zijn gsm van 20 000eur zoals hij zei weer uit, omdat anders de politie hem kon traceren.
 
Back
Top