9 april scootersprint perkpolder

Jumper said:
dan ben je blind


hij is echt mega tof om mee weg te gaan, heb me dood gelachen. Hij vroeg het emailadres en de site van het tankstation op de autosnelweg aan die tankhouder, hij zei dat hij het ging hacken. Dan reden we naast een bus en hij zei dat hij de motor van de bus ging laten uitvallen met zijn gsm en al:p

dan om de 17 sec deed hij zijn gsm van 20 000eur zoals hij zei weer uit, omdat anders de politie hem kon traceren.


als ik dit lees.

Zegt het ook wel wat ja over wat voor iemand hij is,
 
Jumper said:
dan ben je blind


hij is echt mega tof om mee weg te gaan, heb me dood gelachen. Hij vroeg het emailadres en de site van het tankstation op de autosnelweg aan die tankhouder, hij zei dat hij het ging hacken. Dan reden we naast een bus en hij zei dat hij de motor van de bus ging laten uitvallen met zijn gsm en al:p

dan om de 17 sec deed hij zijn gsm van 20 000eur zoals hij zei weer uit, omdat anders de politie hem kon traceren.

Was wel lache he? :L
 
jaja vond het maar kut het sprinten maar de gezelligheid zat er wel in nog ff die vuurtoren van [5th] gemeet ( hahaha ) maare nickje volgende keer leen ik je bromfietsje ff voor een Weeeeeeeeeeeeely ;) :p
 
ghost-dna said:
jaja vond het maar kut het sprinten maar de gezelligheid zat er wel in nog ff die vuurtoren van [5th] gemeet ( hahaha ) maare nickje volgende keer leen ik je bromfietsje ff voor een Weeeeeeeeeeeeely ;) :p


helaas die is al bezet :W
 
[5th]patrick said:
als ik dit lees.

Zegt het ook wel wat ja over wat voor iemand hij is,


dan nog, is dit de regen om te iemand af te schilferen? en uit te schelden om zn uiterlijk? nee toch? |)


@ tomk kerel, denx dat ik jou mufheid had overgenomen dan ;)
 
[5th]Tom K said:
waar maak jij je druk om .... ben jezelf ook niet de knapste ?

jij wel dan?



nuja, soit, zal me met serieuze zaken gaan bezighouden ;)

amuseer jullie nog ;)
 
Last edited:
aaleeeeeeee zeg manneke wa zeit gei noUwwww, maar ja ik kom wel meer in holland om ge te meeten

wat een kut taaltje kan het niet eens na doen, en jullie vinden het leuk om zo te praten :L
 
DUTSIEEE.jpg
is dit die beunhaas?:p
 
Back
Top