9 april scootersprint perkpolder

Jumper said:
ik vond hem zalig, nog iemand commentaar over dit jog

Hahah, kwam naar ons toe, pleurde bijna om enzo, ja ik wil die scooter kopen gek :D. Kenneth zo: ja 4000 euro... (ging over de Storm). En hij zo, ja is goed enzo :P.

Dronken over het terrein burnend zonder helm... Wat een kerel zeg :L :L
 
[5th]Tom K said:
ja hij kwam bij ons vragen om moertjes en hij was ook haastig op zoek naar wiet heb ik vernomen 8P .... volgens mij heeft ie het belangrijkste nog niet gevonden: een leven



ze halve shirt was nat van het gekwijl. toen hij aan mij om n grote nederlandse joint vroeg heb ik hem door gestuurt naar XSH.
 
hahaha die gast kwam vertellen dat hij de storm wilden kopen.
aan het einde van de dag zou hij hem meenemen. kapot gelachen. die was echt ernstig lam. maar niet irritand voor zover ik weet.
 
[5th]Nick said:
Fok dat, ik maak wel een nieuwe kappenset voor je, ik frees wat uit, spuit hem mooi in een ander kleurtje en dan is hij 100% Vernieuwd... en natuurlijk optimaal getuned op de flow door mij (Gladde lak met golfbal effect natuurlijk)

Dan ben je tenminste van dat gezeik af... bitches :P

Beter zoek je een leven cpihussar


9||6 putten waar je poffertjes in kan bakken 9||6 dodelijke uitspraak door patrick :winner:
 
[5th]Tom K said:
ja hij kwam bij ons vragen om moertjes en hij was ook haastig op zoek naar wiet heb ik vernomen 8P .... volgens mij heeft ie het belangrijkste nog niet gevonden: een leven

haha ja wij 5 euro vragen voor joint maar dat wou hij niet betalen toen wou hij weten hoeveel we vroegen voor 0,7 die gast spoorde gewoon niet echt, hij betaalde wel 10 euro voor een gare dayco snaar :P
 
speedsprinter said:
haha ja wij 5 euro vragen voor joint maar dat wou hij niet betalen toen wou hij weten hoeveel we vroegen voor 0,7 die gast spoorde gewoon niet echt, hij betaalde wel 10 euro voor een gare dayco snaar :P


OMG heb jij die aan hem verkocht

hij kwam er vol trots mee naar ons toe (spoor was te volgen over het hele terein van het kwijl.) of we hem er in konden zetten.
 
Jumper said:
ik vond hem zalig, nog iemand commentaar over dit jog

Kwam ie naar me toe, ja heb je m riem. Ik: watte? Jah een riem. Ik: oh v snaar nee sorry. Oh ok.
Zie ik m even later rijden staand zonder buddy op zn scooter 8P

Edit: Lees net dat speedsprinter hem een snaar heeft aangesmeerd:#
 
ik hoorde hem babbelen tegen joel:

hij: ei n00bke
joel: hallo
hij: ken je dat mina vert
joel: uh ja duh
hij: ik heb zot membraan voor er op, ge gaat dat nog nooit gezien ein n00bke,
 
[5th]patrick said:
OMG heb jij die aan hem verkocht

hij kwam er vol trots mee naar ons toe (spoor was te volgen over het hele terein van het kwijl.) of we hem er in konden zetten.


heb je dat nog gedaan ook dan ksag hem er een hele tijd mee rond zen stuur lopen
 
hij maar zoeken achter een snaar, omdat hij dacht dat zijn riem gesprongen was, deed zijn carterpan er af en wat bleek hij had die riem gekocht, dat zijn riem toch niet kapot was, gewoon variomoer was los gekomen, hij dat aanspannen met de hand.
 
Jumper said:
hij maar zoeken achter een snaar, omdat hij dacht dat zijn riem gesprongen was, deed zijn carterpan er af en wat bleek hij had die riem gekocht, dat zijn riem toch niet kapot was, gewoon variomoer was los gekomen, hij dat aanspannen met de hand.


beetje drama dus
 
Jumper said:
ik hoorde hem babbelen tegen joel:

hij: ei n00bke
joel: hallo
hij: ken je dat mina vert
joel: uh ja duh
hij: ik heb zot membraan voor er op, ge gaat dat nog nooit gezien ein n00bke,

hij zat idd goed tegen joel aan te lullen, mooi was dat haha, alleen beetje irritant.
 
[5th]Tom K said:
wat een luxe: aanspannen met de hand ..... had eerder verwacht dat het met kwijl zou gebeuren wat van ze misvormde herpes lip afdroop

waarom lach jij nu me die jongen zijn uiterlijk? kan i toch ook niet aandoen van die lip :rolleyes:

hij lacht toch ook niet met jouw accent :rolleyes:
 
Last edited:
Back
Top