9 april scootersprint perkpolder

cpihussar said:
naja ik vind het origineler om met een eige scooter te gaan rijden.. maja ut zal wel..
Gelukkig rijd half nederland, die niet meer dan 100 euro uit wil geven, op een CPI Hussar..

Inderdaad erg origineel :X.

Lekker boeiend, dat de Storm eerst van mij is/was etc etc.. 1 ding is gewoon een feit... Die scooter leeft al een jaartje of 5, en is altijd 1 van de snellere scooters van nederland geweest/ +ralf+.

Zodra jij zoiets kan evenaren, met je CPI, krijg je van mij een biertje.

Klaar.
 
Doofus said:
Trouwens. ik heb nog niemand gehoord over de band bij de patat :P was afschuwelijk. niet dat het erg is ofzo. maar die band moeten ze echt op sterk water zetten. leek wel karaoke :P

haha idd die band, zondag middag bij het eten. was idd niet je van het ;)
 
cb-dude said:
Vond het gewoon een toppie meeting alleen jammer van de organisatie en het startsysteem (waarom die gele lamp niet werkte is mij nog altijd een raadsel)...

omdat verkeerslichten gwn zo niet werken? :!

die werken van : groen - geel - rood - groen dusja, lijkt simpelste oplossing hé :p
 
cb-dude said:
Toen maar even gesprint en toen er minder volk was ffe proberen op de bank mijn score van 16.1 te verbeteren, en had dit ook gedaan 18.6pk met een std AC MHR cc :p

Ik stond naast je scooter toen hij op de bank stond, en was echt verbaasd van je vermogen... netjes gedaan :)

Alleen wat was dat enorm enge geluid wat eruit kwam? Ik stapte maar naar achter voordat er iets uit kwam vliegen :P

Sander said:
*verhaal*

krijg je van mij een biertje.

Keihard! :D

Ik wil ook een biertje :|

:*
 
Blue Shark said:
Ik kreeg er 2 toeestopt van 2 kerels... werden die betaald per flyer ofzo? :p
QUOTE]


neuh :p hadden gewoon veel flyers mee :D

en wilden cker zijn dat je er wel naar keek *D
 
[5th]patrick said:
@ bleu shark

ik heb net film gekeken

maar valt me op dat ik alleen jullie scooters zie.

mar wel mooi filmpje


idd, keb men camera aan maatje gegeven en die heeft ons alleen eigenlijk gefilmt... En verder heb ik nog filmpjes en foto's gekregen van mijn scoot alleen. :+

Ik heb me er niet zo mee bezig gehouden, ik heb me goed geamuseerd met het sprinten! sfeer zat ook goed!
 
brakke meeting, vooral die lompe kerel van de organisatie, ik wou me inschrijven. zegt ie: neej kan niet want het is te laat. ik vind later nummers op de straat plak ik op de beta, die kerel ziet het zowat gebeuren. mja ik vond de opkomst balen.

Huib...
 
weet niet echt wat ik moet vertellen:

alles was drama :D (teveel hoogtepunten geweest) ... ik liep de hele meeting met een oranje duitse helm op en heb het verschrikkelijk goed naar me zin gehad.

Tot de volgende keer iedereen

+pippi+
 
Last edited:
Jumper said:
ik heb met doodgelachen met de jongen met die slider (mina vert):p:p


DUTSIEEE.jpg


haha die dus die was vet irritant man, kwam elke x vragen om imbus boutjes en v-snaren het schuim op zen bek :P
 
ja hij kwam bij ons vragen om moertjes en hij was ook haastig op zoek naar wiet heb ik vernomen 8P .... volgens mij heeft ie het belangrijkste nog niet gevonden: een leven
 
Jumper said:
ik vond hem zalig, nog iemand commentaar over dit jog

hij zat allemaal te zeiken op zn krukas dat t schroefdraad aan de variokant was verrot :P

en verder heb ik er niet zoveel van verstaan haha
 
Back
Top