50 cc snel welke sproeier gebruiken jullie

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal. Ik heb sinds kort een aerox gekocht echt een pracht ding. Alleen zit er nu nog een 12 mm carb op. En op advies van de vorige eigenaar zij die ik zou een 17.5 er op zetten. Ben ik ook van plan maar ik heb nou eerlijk gezegt geen zin om elke dag te moeten tanken. Ik lees namelijk hier dat veel mensen met 70 cc en 17.5 carb met sproeier 82 a 84 kunnen rijden. Nu rijd mijn 50 cc snel met 12 mm carb al met sproeier 85. Nu lijkt mij dat toch niet goed als andere met 70 cc zelfs kleinere sproeir nodig hebben. Weet iemand hoe dit kan komen?
 
Advertisement - register to remove this

Kun je nooit precies zeggen, gewoon setje kopen van sproeiers en hoog beginnen totdat je uiteindelijk een aantal resultaten hebt en dan pik je daar de beste uit
 
Kun je nooit precies zeggen, gewoon setje kopen van sproeiers en hoog beginnen totdat je uiteindelijk een aantal resultaten hebt en dan pik je daar de beste uit
Hey bedankt voor de reactie. Maar vind je het zelf ook nier raar dat ik met 50 snel al sproeier 85 heb en andere met 70 cc met een sproeier 82 goed kunnen rijden
 
Ja dat ligt aan de gehele setup niet alleen aan de cilinder. Daarom raden ze aan om gewoon zelf een beetje te experimenteren zodat je uiteindelijk de beste optie overhoud
 
Ja dat ligt aan de gehele setup niet alleen aan de cilinder. Daarom raden ze aan om gewoon zelf een beetje te experimenteren zodat je uiteindelijk de beste optie overhoud
Dan zal ik dat maar doen. Klinkt wel logisch ik heb hem zelf ook niet afgesteld maar de gene die het heeft gedaan heeft er ook wel alles uitgehaald.
 
Back
Top