This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
taakplanner said:
heeft dit figuur links 1 of andere wazige ziekte? hij ging als een malloot een tuinstel in elkaar trappen, beetje kansloos.

haha, dat zijn de malloten uit zoetermeer.... geloof me, ze zijn goed gek

Ding is wel echt overal aanwezig valt me op , Grote meeting , sprints , illegale meetings door heel het land...zie hem echt vaak @ pics , gewoon een vette brandbak dus :W

roderunner19 said:
cow&chicken runner had volgends mij een tijd van 8.2 en dat is wel 2 sec sneller dan jou
wat ga je stoer doen gast alsof jij zulke ijselijke tijden reed mijne liep niet goed dat geef ik toe en had ik al gezegd hiero. Maja, we spreken mekaar nog wel @ damwoude

Project RR2 said:
wat ga je stoer doen gast alsof jij zulke ijselijke tijden reed mijne liep niet goed dat geef ik toe en had ik al gezegd hiero. Maja, we spreken mekaar nog wel @ damwoude

Loop is niet zo aan te vallen allemaal op elkaar.

Het blijft een forum waar iedereen zit voor hun lol omdat we dezelfde hobby hebben hoor!

project rr2:

je moet je eens wat rustig gaan houden hier, want je stoort me al een paar keer.
Je kan toch gewoon normaal reageren of niet?

Als je rond de 10 rijdt, moet je gewoon zorgen dat je je zaakjes beter voor mekaar hebt. Dan heb je misschien ook minder te zeiken hier

Status
Not open for further replies.