This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
Lol , ik zie net iets vaags 8P
Als het licht op rood springt en er een alarm af gaat als je weg rijdt , dan heb je toch een valse start? :?

Waarom zie ik dan een tijd van 7.754 seconde in heat 2 van de gene die tegen mij moest en een dikke valse start maakte? :|

Ik zag duidelijk het licht van hem op rood springen en een vriend van mij die @ start stond zag het ook en hoorde ook een alarmpje afgaan...

Lekker tijdwaarnemings systeem

hahah :+

btw wie was die dude met een zwarte slider
hij liep zo, deed achterrem in en trok en zo omhoog (stilstaand)..
ik zei zo Boek die wheelie swa, en hij keek me best raar aan :?

Nee, andries.

WIJ moeten blij zijn dat zij dit aanbieden aan ons

Tijd voor iets anders, iets eerlijker....(st.net gedoe dus)

Tinne..

Marcel said:

Die dude keek idd echt supervaag naar ons :W

Marcel said:

had hij alleen een zwarte TNT voorkap voor de rest kaploos?

das Kingmar op het forum...
van de ouwe XZ-tuning groep
van de stuntfilmpjes...

na zijn 2de run was ie gediskwalifiseerd omdat bij het terug rijden iedereen voor zich uit liet gaan en toen met een wheelie terug reed...

bedoelde jij dat?

enne de term: boek een wheelie swa word door ons ook veel gebruikt :+
dus mischien dagt ie dat je een homie was

haha , ik dacht al dat het (K)ingmar was
maar wist het niet cker, maar hij keek best vaag

en nee, het was op het veld toen hij aan het lopen was :+ niet opd e baan

later werd er nog sjonnie naar hem geroepen toen ie met de grijze golf 2 met boedelbak terug reed....

alleen omdat deze golf een V8 geluid maakte omdat op de heen weg de uitlaat eronder vandaan viel en de wagen dus alleen tot na de middendemper voorzien was van een uitlaat....

hahaha

//edit:
o ok...

was ook mooi hij starte ze scooter bij onze plek
hij gaf 1 keer gas met wegrijden en hoppa onderuit en maar gas erop houden en een ''spreader'' maken terwijl ie daar lag...

ingmar is mijn homie :W

hij moest idd zijn nummer inleveren stomme aersch dat ie is

Heeft er iemand goeie shot's van mijn sprints?? Ik ben namelijk benieuwd naar de starts... Op het begin verloor ik namelijk flinke meters, die ik op het middengebied flink terugwon.....:X

Hehe Filmpje 1, Mooi meisje daar op het laast in beeld

Vond het een geslaagde dag. En ik vind idd dat je de mensen van de origanisatie goed moet behandelen. En het probleem dat ze pas om half 2 begonnen konden hun ook niks aan doen. Maarja het is zkkrs voor herhaling vatbaar.

Gerben

Sander said:
Heeft er iemand goeie shot's van mijn sprints?? Ik ben namelijk benieuwd naar de starts... Op het begin verloor ik namelijk flinke meters, die ik op het middengebied flink terugwon.....:X

oh reed jij zelf dacht dat iemand anders reed :X (ik reed een paar sprint voor je) wie kwamen daar steeds kijken dan achter in bij die plek waar gewacht moest worden om terug te rijden naar het veld ? Waar julie liepen te praten met gast van twins, pronk herkende ik wel maar dacht dat jij die ander gast was die samen kwam kijken met pronk.

ik dacht oh ze hebben een jongere (lichtere gast laten rijden) *D

@ chezaerox ja ding liep goed hard eerste sprint werd ik er totaal uit gereden, 2de niet toen kwam ik ook sneller weg dan me eerste heat

@ Abizar gebeurde met meerdere sprints maar deden ze denk om tijd gebrek oid, maar wel slordig om tijd dan wel op site te vermelden.

Last edited:
Status
Not open for further replies.