This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
BojT said:
je hebt jezelf toch aangemeld hendrik? :+

neh heeft marco gedaan, maar ik stond er naast en marco heeft ook gewoon hendrik bergsma gezeggt... :|

organisatie >>> :L

AdiozZz

ja stelde weinig voor ze hadden de medewerkers ook nog niet uit gelegd dat er en nieuwe klasse was (extreem) deelde eerst gewoon aan iedereen scooter klasse uit :L

Marcel said:
die zwerver van de organisatie niet :L

heb hem dit jaar niet gezien (gast met lange haren)

maar als nog zat er een gast aan me scooter te rommelen @ sprint en heb daarom me eerste tijd verkloot

als hij dat bij mij doet volgend jaar zet ik men scooter op zij standaard en dreun ik men helm op ze kop :|

Moet die bij mij ook maar niet gaan proberen volgend jaar, maarja hopelijk is de organisatie dan een stukkie beter allemaal.

Vond de meeting erg geslaagd en heb aardig wat mooie foto's geschoten. staan @ page 6.

Volgend jaar zeker weer van de partij, alleen dan met EEN scooter, maar die zien jullie dan wel voor het eerst

Vergeet niet dat we soms de wind niet mee hadden ( zeker aan het einde van de dag ), vandaar dat de tijden er wat raar uit zien. Verder is het wel leuk om te zien wat de vooruitgang is de laatste jaren, we hebben met z'n allen niet stil gezeten.

{! heeft er iemand een filmpje van mijn snelste run, de start zag er schijnbaar spectaculair uit heb ik van verschillende mensen vernomen.

Marcel said:
die zwerver van de organisatie niet :L
is dat die vader abraham?

en die bdh'te boer met ze manse brilletje op geef ik volgende keer ook een aai over de bol :L wat een nerd

ik vind dat het nivo hier sterk daalt zal wel komen door het zeer groot aantal opkomende pubers

maar een beetje meer respect voor mensen ze proberen voorons een mooie dag ervan te maken ze staan ook de hele dag in kou en wind de boel te regelen
maar jah dat snappen een heleboel helaas niet

foto s van de andere sprinters??????

hebber er nog mensen foto s gemaakt van de automaten klasse en zo of leuke filmpjesssss ???????? plaats ze dan ook effe aub

hoor dat moraalriddertje 8P wij geven onze mening we leven in een vrij land dus dat mag!

Dhr Projectx17 said:
durfde je niet naar ons toe te kommen rs ruud ????
je zag ons wel je keek me recht in me ogen aan

waar was jouw piaggio vlammer ?? met ze 13 pk ??
hij haalt die 13 pk tenminste zelf nerd!! jij laat alles door de jager afstellen en dan patsen met je 20,7 pk :L :L laat je evo ff nog een keer vastnaaien door al jullie gepruts met te vroege ontstekingen te krappe squishes en te kleine sproeiers hahaha en dan over nivO dalen gesproken :L

ik heb wel een flim van een run van je maar ik weet niet precies of het je snelste was.. maar zag er wel snel uit jah

maar geen speez

*edit* net ff gekeken het is je snelste run van 7,2xx sec. vs. zn NRG

AdiozZz

Project RR2 said:
hoor dat moraalriddertje 8P wij geven onze mening we leven in een vrij land dus dat mag!
Doe is ff normaal kleutertje, je bent toch geen 12 om zo te reageren, je zit hier pas kort, en dan doe je zo tof..youri:L

nu zeg je het niveau daalt,

met je reactie : tralalala, gaat het niveau wel erg omhoog moet ik zeggen

ow ja en hebben jullie al een R1 geboekt? want volgens onno reden jullie makkelijk een R1 eruit...

edit: en dan ben jij onno dan wel niet maar t ging wel over jou scooter en tis jou maat...

Last edited:
Status
Not open for further replies.