BojT said:je hebt jezelf toch aangemeld hendrik? :+
die zwerver van de organisatie niet :LProject RR2 said:117 Bert ipv Bart 116 Raimer ipv Rainier...
die friezen kennen egt NIET lezen :L
Marcel said:die zwerver van de organisatie niet :L
is dat die vader abraham?Marcel said:die zwerver van de organisatie niet :L
hoor dat moraalriddertje 8P wij geven onze mening we leven in een vrij land dus dat mag!Dhr Projectx17 said:ik vind dat het nivo hier sterk daalt zal wel komen door het zeer groot aantal opkomende pubers
maar een beetje meer respect voor mensen ze proberen voorons een mooie dag ervan te maken ze staan ook de hele dag in kou en wind de boel te regelen
maar jah dat snappen een heleboel helaas niet
hij haalt die 13 pk tenminste zelf nerd!! jij laat alles door de jager afstellen en dan patsen met je 20,7 pk :L :L laat je evo ff nog een keer vastnaaien door al jullie gepruts met te vroege ontstekingen te krappe squishes en te kleine sproeiers hahaha en dan over nivO dalen gesproken :LDhr Projectx17 said:durfde je niet naar ons toe te kommen rs ruud ????
je zag ons wel je keek me recht in me ogen aan
waar was jouw piaggio vlammer ?? met ze 13 pk ??
Twin said:Vergeet niet dat we soms de wind niet mee hadden ( zeker aan het einde van de dag ), vandaar dat de tijden er wat raar uit zien. Verder is het wel leuk om te zien wat de vooruitgang is de laatste jaren, we hebben met z'n allen niet stil gezeten.
{! heeft er iemand een filmpje van mijn snelste run, de start zag er schijnbaar spectaculair uit heb ik van verschillende mensen vernomen.
Doe is ff normaal kleutertje, je bent toch geen 12 om zo te reageren, je zit hier pas kort, en dan doe je zo tof..youri:LProject RR2 said:hoor dat moraalriddertje 8P wij geven onze mening we leven in een vrij land dus dat mag!