This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Joël said:
Is het eigenlijk zo dat de wedstrijden stilgelegd/ afgelast worden als het regent of gaan ze gewoon door?

Formule 1/Moto GP/SOBW worden toch ook niet afgelast?

Ik vind het wel leuk..lekker spinnen en glijden , aflasten lijkt me geen plan. Er komen mensen van 250 km verderop.....:X

Aflassen weet ik niet, vast met gasbranders het spul weer droog maken.

Tevens is het weerbericht van Friesland donderdag veel positiever dan dat van het scheitzuiden van het land, dus ik heb goede hoop

als het zo word als hier nu 8), dan ben ik blij *D
paar lichte wolkjes en 22 graden op het tellertje 8)

Marcel said:

juist ik kijk er ook zo naar uit..

Ben daar aanwezig met me iceje ( niet cker of ik ga sprinten) maar k kom wel met een groepje snelle lui

Sander said:

Ik vind het wel leuk..lekker spinnen en glijden , aflasten lijkt me geen plan. Er komen mensen van 250 km verderop.....:X

Was het maar 250.. Is helaas iets meer Ben ook bang dat ik om 5 uur sochtends het weer niet zo goed kan inschatten Ik zal er dus zoiezo wel zijn.

Sander said:

Vaak regent het toch niet de hele dag in dit seizoen van het jaar. Het zijn vaak buien gepaard met opklaringen.
Dus mocht het donderdag regenen wordt er ws. gewoon gewacht en alles opgeschoven, dat is in genemuiden een paar jaar geleden ook een keer gebeurt.

Marcel said:

nou ik woon in et midde van et land en hier is net een grote bui voorbij geweest
hoop dat de weg straks een beetje droog is voor mijn eerste test run want ik heb et blokje net in WEER in mekaar gezet
als ik straks weer lekkage probleem heb geef ik mijn plaats op want ik weet niet wat het blokje nu heeft:X

adiozz

edit* het begint weer te storten:X

roderunner19 said:
opgeschoven waarnaar toe een andere datum?:X

Nee een uurtje bijv.
In deze tijd van het jaar duurt een bui toch vaak niet langer dan dat, en door de temp. wordt het wegdek vrij snel weer droog.

idd, vorig jaar was er ook een klein buitje (miezerig) maar ben wel goed verbrand toen
(op alle meetings trouwens :/)

Sander said:

Een brommersprint werkt met een andere verzekering. In deze verzekeringsvoorwaarden wordt aangegeven dat bij regen niet gereden mag worden. Gebeurt er dan een ongeluk, dan is de organisatie verantwoordelijk.

Maar zoals eerder gezegd, duren regenbuitjes vaak niet lang en het wegdek droogt snel op met dit weer...

Status
Not open for further replies.