Heb je rollen aangepast of niet?Ja klopt wil het gewoon proberen, lukt het niet dan ga ik weer terug naar 50mm met 47mm kop.
En ben benieuwd wat hij zonder egr doet omdat hij dan koude lucht krijgt.
Ja me top is nog eigenlijk het zelfde rond de 60-65.
Alleen trektkracht is bizar omhoog gegaan.
Nog niet rij nu met 5.6 van PoliniHeb je rollen aangepast of niet?
Ik denk persoonlijk dat als je 7 gram of 7,5 gram gebruikt je een hogere top krijgt.Nog niet rij nu met 5.6 van Polini
@robinrobinrobin
Maar met een 72cc kop is je verbrandingskamer toch groter wat ook voor een goede compressie zorgt?
@robinrobinrobinIk denk persoonlijk dat als je 7 gram of 7,5 gram gebruikt je een hogere top krijgt.
Thanks!! Ik ben erg benieuwd naar de kitJa ik had het er opzitten en reed goed. Rij nu zelf 50mm cilinder en 47mm kop dus iets groter nog
oohh nee ik bedoelde de 72cc kit, als t goed is komt ie binnenkort aan!
Yess die is al binnen
Ik zou een +1000 drukveer doen. Ik heb die er nu zelf op zitten met een 50mm Airsal in combinatie met een Top Performance krukas en een 47mm mezoly kop. Ik maak nu redelijke overtoeren met 7,5 gram rollen dus ik ga waarschijnlijk naar de 8 toe. Ik heb volgens mij rode trekveren van naraku (standaard die op de koppeling kwamen).@robinrobinrobin
Heb hem nu afgesteld.
7 en 6 gram rollen gemixt dus 6,5 gram, witte drukveer van malossi en rode trekveren hij loopt nu 80.
Enige wat ik nog wil proberen is trekveren en drukveer maar heb hier zelf geen ervaring nog in.
Wacht nu nog op die nieuwe cilinder en kop.
Ook mijn variobus was iets te lang ben nu van 39mm naar 38mm gegaan en dit maakte ook best wel verschil.
Pakte met alleen die andere variobus en van 7 gram rollen naar 6,5 gram al ong 10km per uur.
Wat zou jij doen qua trekveren en drukveer?, heb nu dus die rode trekveren van naraku die zijn voor 2000rpm volgens mij.
Zelf zit ik te denken aan de 1500rpm trekveren van naraku en wil ook gele drukveer proberen van Malossi.
Ik heb ondertussen ook geen 50mm meer maar een nieuwe 47mm naraku met 39mm naraku kop.Hoe loopt jou 50mm nu?.
Ik rij nu met 50mm en 44 kop zonder EGR, maar blokt tikt heel erg.
Kleppen zijn goed afgesteld en heb het blok tot aan de krukas uit elkaar gehad, maar weet gewoon niet wat het is.
Ik ga nu terug naar 47mm met standaard kop met EGR en A9 nokkenas en 60g/m injector, gewoon lekker veilig en makkelijk.
Ik ga nu die 47mm en alles bestellen en dan afstellen.
Dan rijd hij gewoon goed en dan vind ik het wel best.
Als ik zie wat ik nu uit heb gegeven en wat de winst is is het zonde maarja dat is hobby hahah.
Ik heb ondertussen ook geen 50mm meer maar een nieuwe 47mm naraku met 39mm naraku kop.
Pikant hoge compressie maar heb nu brandstofproblemen. Scooter loopt arm zodra ik gas geef met 60 g/m injector.
Probleem zit bij mij waarschijnlijk in gaskleppenhuis, injector of de krukas sensor.
Zou ook nog kunnen zijn dat ik toe ben aan een nieuwe accu, zit er nu namelijk een goeie 2 jaar in.
Kan ook nog valse lucht zijn. Daar reageren de sensoren ook raar op.