2g zuigt grote tijd

  • Thread starter Thread starter tIM
  • Start date Start date
T

tIM

Guest
ja! Ik nog ff boeken op me zipje, ff top proberen....dus ik lekker vlammen, hmz, wat is dat toch, vaag geluid....mja, boeiuh. Dus ik lekker door vlammen top van 130 gehaald
smile.gif

dus ik rijdt weer naar PU, rijdt over het industriterrein, rem af voor een oto, wil weer op trekken en achterwiel blokeert en motor gaat uit...

?????? WHAT THE FUCK!! niet me cil!
dus ik me zip met ze toch al versleten achterband verder gesleept naar PU, carterdeksel open, hmz, alles OK, behalve kopp. huis.
Ff eraf, hmz! lukt niet :P 2g totaal verbogen helemaal vast in me koppelingshuis :P

Mja, nu weer een nieuwe....maar ik weet wel dat er in me NRG een hebo komt!

Niet kopen dus die troep

Tim
 
Advertisement - register to remove this

vriend van mij had dat ze 2g was weggesleten, na ene burnout
smile.gif
alleen nog maar klontjes alu lagen erin
smile.gif
 
ja ook al last van??? een kamaraad heeft al 2 2gs verklooit kut dingen zijn het.

het komt omdat je allebijde schroeven niet evenver kan draaien denk ik.
 
RGD heeft gewoon een kopie gemaakt, net als Top Racing... Zal kwalitatief wel iets minder zijn (hoewel?)...

2G is inderdaad best klote, heb er zelf ook 1... Grijpt asynchroon aan, gewoon een kloteding dus...

Greetz.
 
rgd hebo yamashi komt allemaal uit dezelfde fabriek. ene is wat beter afgewerkt als de ander. Is ook te zien aan de prijs.
 
ik heb zoon hebo kopie, een top racing, maar ben er best tevreden over, lijkt bijna 100% op de hebo, misschien iets minder goed frictie materiaal dus iets minder agressief aanpakken, maar verder ok

henk
 
Originally posted by tIM:
rgd hebo yamashi komt allemaal uit dezelfde fabriek. ene is wat beter afgewerkt als de ander. Is ook te zien aan de prijs.

Fout! Alle imitatie Hebo's komen uit dezelfde fabriek..
 
Originally posted by Zevenhuizen:

het komt omdat je allebijde schroeven niet evenver kan draaien denk ik.
Hoezo niet?
Je kan het toch exact uitmeten met een schuifmaat? (digitale mitutoyo?)
Heb ik ook gedaan toen ik hem monteerde, daar ligt het niet aan. Kromtrekken komt waarschijnlijk gewoon door het materiaal? Hit me if...
smile.gif
 
Back
Top