dit is m'n config
puch nrg Xtreme met ori cylinder, ori vario 5.4 gram rollen , p1 racing uitlaat
ik ben gelat niet tevreden met hoe m'n scooter optrekt met deze config.
vanuit stilstand als je volgas geeft gaan m'n toeren eerst naar de 7500 toeren (toerenteller NRG) daarna eventjes naar de 8000 maar daarna weer terug naar de 7500 en trekt ie een stuk minder. Ik heb er al leo rollen ingedaan 4.3 gram dan maakt ie 8500 toeren maar komt niet weg. toen ff 3 4.3 en 3 5.4 gram erin maakt nog veel toeren maar komt nog steeds kut weg.
maar ik hoor toch meestal dat de meeste scooters juiste meer toeren gaan maken naderhand ze harderrijden. bij die van mij is dat dus niet
. beschrijving toeren verloop. begin 7500 tot 15 kmh dan 8000 tot 25 tot 30 kmh daarna weer naar de 7500 tot 80 daarna langzaam weer naar de 8000 bij de 90 ongeveeer 8200 toeren (snelheden komen van m'n scooter teller niet digi dus begin er niet over tezeiken dat ze niet kloppen).
het lijkt net als ik er lichtere rrollen in doe dat die vario gewoon geen kracht meer heeft om die V-snaar naar boven teduwen(kan dat)
wat kan ik er aan doen om sneller optetrekken met deze config
PS ik ga geen andre cylinder kopen
puch nrg Xtreme met ori cylinder, ori vario 5.4 gram rollen , p1 racing uitlaat
ik ben gelat niet tevreden met hoe m'n scooter optrekt met deze config.
vanuit stilstand als je volgas geeft gaan m'n toeren eerst naar de 7500 toeren (toerenteller NRG) daarna eventjes naar de 8000 maar daarna weer terug naar de 7500 en trekt ie een stuk minder. Ik heb er al leo rollen ingedaan 4.3 gram dan maakt ie 8500 toeren maar komt niet weg. toen ff 3 4.3 en 3 5.4 gram erin maakt nog veel toeren maar komt nog steeds kut weg.
maar ik hoor toch meestal dat de meeste scooters juiste meer toeren gaan maken naderhand ze harderrijden. bij die van mij is dat dus niet
het lijkt net als ik er lichtere rrollen in doe dat die vario gewoon geen kracht meer heeft om die V-snaar naar boven teduwen(kan dat)
wat kan ik er aan doen om sneller optetrekken met deze config
PS ik ga geen andre cylinder kopen