24 maart SBO Race Lelystad

Status
Not open for further replies.
haha, bij Henxs kwam ik vroeger toen ik nog in het graffiti tijdperk leefde:P Iedere professionele graffiti kusntenaar uit heel nederland koopt bij Henxs, zegt genoeg denk ik:)
 
haha, bij Henxs kwam ik vroeger toen ik nog in het graffiti tijdperk leefde:P Iedere professionele graffiti kusntenaar uit heel nederland koopt bij Henxs, zegt genoeg denk ik:)

vroeger ... dude wtf je ben wat ... 23 jaar oud? maar prima wanneer gaan we na de race een banaantje rocken dan?

hema verf voldoet ook prima :P

met 2 bussen kun je alles wel spuiten, ben je klaar voor 12 euro...

bij henxs was je 2x3,75 kwijt geweest en betere lak gehad ;)
 
20 jaar ben ik, toen ik 14,15 was, vroeger, ging ik langs het metro spoor s'nachts met wat vrienden dingen bekliederen. maargoed ontopic
 
ben benieuwd naar de eerste race :) kijken of pronkie dit jaar is blijft zitten en kampioen wordt :P en kijken wat de nieuwe mensen doen :)
Ik rij zelf niet maar ben wel aanwezig :)
 
jaaaaa laten we met zn alle ff de voorspellingen voor het klassement gaan doen

s6:

1.jack/pronk
2.jack/pronk
3.sarik/EW

open:
1.jim/rik
2.jim/rik
3.wilco
 
s6

1. pronk, omdat ie blijft zitten
2. erik, omdat hij met een nieuw blokje rijdt
3. jack, omdat hij elk jaar misgrijpt

open

1. rik, omdat hij vleugels heeft
2. caine, omdat hij zich altijd bewijst
3. mitchell. omdat ik dat wil:P
 
Potjandozie..:)

Stage6:
#1:Pronk
#2:EGT/Jack
#3:Rianne.. (ding zal wel 600 pk hebben ofzo ;))

Open70:
#1:King rik.. (die kent het circuit zelfs met zijn ogen dicht
#2:Caine (kleine jongen, weinig gewicht
#3:Jim.. (want die valt weer 2 x, maar blijft zijn machine gelukkig vasthouden :W)
 
s6 1.jackie
2.pronk
3.ew

open 1.caine
2.jim
3 wilco

open pitbike klasse : hoop ik samen met mr van wijk om de hoogsteplaats te strijden..
 
lelygat:



rik crasht in de 1st race


Amsterdam 2de wedstrijd, 2de manche: rik crashed ongeveer in de 5de ronde, loopt bijna een ronde achter.. rijd als een bezetene bijna terug naar caine en wilco. had nog 5 rondes nodig om de aansluiting weer te vinden..

crashen is het laatste wat je rik wil laten doen anders is ie bloed snel:):P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top