SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

Ben nu in Lelystad en het is erg koud... Ben benieuwd hoe het weer morgen is. Wel erg jammer maar het is niet anders. Ik hoop dat er nog wel een andere race voor in de plek komt. In ieder geval tot in Emmen dan maar !
 
. In ieder geval tot in Emmen dan maar !

Precies... nu vind iedereen het jammer, als we er morgen stonden, en het was onveilig, zou het onverantwoord zijn van de organisatie..

Thumbs up, en ik ben reuze benieuwd naar Emmen. Als er iemand met een niet goedgekeurde machine komt, is het wel heel knap :P
 
hoorde het vanmiddag van Eric in spa dat het niet doorging, opzich wel jammer maar heb toch nog lekker kunnen knallen vandaag in Spa :W

op naar Emmen +ralf+
 
Zeer jammer

Maar ik begrijp de keuze volledig.

Vandaag met Machiel nog wel Spa onveilig gemaakt. daar was sneeuw maar niet op de karting :) vochtige baan die tegen 13.00 droog was en hele dag zon en windkracht 0.
 
gvd
domkop.gif
:X

dat zul je altijd weer zien he word het afgelast is het heerlijk weer.
was het doorgegaan was het een ijsbaan geweest
 
hier ligt een pak sneeuw waar je eng van wordt!!!

de straat wordt al sinds 9u vanochtend bekogeld door kleine etters met sneeuwballen
 
Ik wil niet vervelend doen, maar wel precies zoals ik voorspeld had, 's ochtends een beetje sneeuw en binnen een uurtje helemaal weg! Gewoon een perfecte race dag. Dit is nou precies waarom wij bij de pocketbikes vooraf aan het seizoen het inschrijfgeld laten betalen. Zo is de verening verzekerd van het inschrijfgeld en is op opkomst opeens veel hoger. En ik vindt iedereen die klaagt over het 'gevaar' bij nat weer maar eens achter de oren moet krabben, bij nat weer liggen de snelheden veel lager en zijn het vaak slechts glijers, de zwaardere ongelukken gebeuren altijd bij droog weer!

Mosterd na de maaltijd, maar het blijft erg jammer....
 
Nu begint over lelystad ook een sneeuwwolk te trekken hoor: http://www.weerinlelystad.nl/

@ Melvin: ik zou nog maar eens heel goed nadenken over wat je hierboven zegt. De snelheid en het risico van pocketbiken is vele malen kleiner als de snelheid en het niveau van het pitbiken/scooterracen ! Denk je nu echt dat we niet alle mogelijke situaties hebben bekeken ? Of is 'zomaar' ook afgelopen zaterdag in Zwolle afgelast voor de RAP ?

Maar goed, het gaat niet enkel om de sneeuw en kou, maar de combinatie van alle risico's + dat de eerste wedstrijd voor heel veel Stage6 Cup rijders ook de eerste meters op circuit is...
Nat weer had idd geen probleem geweest, maar ik denk dat je even de extreem lage temperaturen vergeet...

In hoosbuien hebben we al vaker gereden. Regen is helemaal het probleem niet.
217-1185218894.jpg
 
Last edited:
Ik wil niet vervelend doen, maar wel precies zoals ik voorspeld had, 's ochtends een beetje sneeuw en binnen een uurtje helemaal weg! Gewoon een perfecte race dag. Dit is nou precies waarom wij bij de pocketbikes vooraf aan het seizoen het inschrijfgeld laten betalen. Zo is de verening verzekerd van het inschrijfgeld en is op opkomst opeens veel hoger. En ik vindt iedereen die klaagt over het 'gevaar' bij nat weer maar eens achter de oren moet krabben, bij nat weer liggen de snelheden veel lager en zijn het vaak slechts glijers, de zwaardere ongelukken gebeuren altijd bij droog weer!

Mosterd na de maaltijd, maar het blijft erg jammer....


ik heb hier niet eens meer zin om op te reageren,

als deze jongen zo doorgaat met blaaten, kan hij dan niet 2 weken @ vakantie gestuurt worden ofzo?




ps hier in haarlem ook nog steeds sneeuw!
 
@ Melvin: ik zou nog maar eens heel goed nadenken over wat je hierboven zegt. De snelheid en het risico van pocketbiken is vele malen kleiner als de snelheid en het niveau van het pitbiken/scooterracen ! Denk je nu echt dat we niet alle mogelijke situaties hebben bekeken ?

@RAZMA: Als je denkt dat het nivo van het pocketbiken lager ligt dan pitbiken sla je plank toch echt goed mis, het risico en nivo ligt bij het pocketbiken toch echt wel een paar treetjes hoger dan het pitbiken. Ik denk dat je echt wel de mogelijke situaties hebt bekeken, maar ik draai zelf ook al een paar jaartjes mee in het bestuur en weet ook wel waar ik het over heb dus kritiek moet kunnen lijkt me. Ik ben trouwens de vader van melvin dat mag nu wel duidelijk zijn.
 
Ik volg al JAREN de pocketbikes, dus ik weet best waar ik over praat. Je hebt nog nooit een wedstrijd pitbiken gereden toch ? Dat is iets anders dan een training :)
Maar daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat het 'minder' is oid.

Maar goed, uiteraard ieder zijn mening, maar aangezien er nu een flink dik pak wolken boven lelystad hangt hebben we gewoon de juiste beslissing genomen wat ons betreft.
 
Last edited:
@Rob : als deze jongen zo doorgaat met blaaten, kan hij dan niet 2 weken @ vakantie gestuurt worden ofzo?

Een beetje dimmen he maat! Je mag hier gewoon je mening geven en mening van jou gaat op de man af en moet je niet doen. maar tot over een paar weken in emmen groeten de vader van melvin
 
Wow... het circuit (aan de rechter kant toch??) is helemaal sneeuwvrij..... +ralf+ Gassuhhhhh.....

Laten we niet achteraf gaan l*llen......
als dit of als dat heeft zo weinig zin. :#
Next stop; Emmen.
 
@martijn: thanks ;)
Wow... het circuit (aan de rechter kant toch??) is helemaal sneeuwvrij..... +ralf+ Gassuhhhhh.....

Laten we niet achteraf gaan l*llen......
als dit of als dat heeft zo weinig zin. :#
Next stop; Emmen.
die foto is bij martijn thuis wat je ziet is water
 
Back
Top