Training/Geluidsdagen 5 en 19 maart - Lelystad Circuit

Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers)

  • Ja, ik ben er woensdag 5 maart

    Votes: 1 2.2%
  • Ja, ik ben er woensdag 19 maart

    Votes: 7 15.6%
  • Ik kom beide avonden

    Votes: 15 33.3%
  • Ik kom misschien trainen

    Votes: 13 28.9%
  • Nee, ik kom niet

    Votes: 9 20.0%

  • Total voters
    45

Razma

Well-Known Member
Twee woensdagavonden kan er getraind kan worden voor SBO rijders op het Midland Circuit Lelystad.

Het programma is van 16:00 tot max 19:00 (ivm zonsondergang)
16:00 tot 16:15 rijden voor mensen zonder enige ervaring ( maakt niet uit welke klasse )
16:15 tot 16:35 geluidskeuring 4 takt motoren
16:35 tot 17:00 vrije training voor goedgekeurde machine's
17:00 tot 17:15 rijden voor mensen zonder enige ervaring ( maakt niet uit welke klasse )
17:15 tot 17:35 geluidskeuring 4 takt motoren
17:35 tot 18:00 vrije training voor goedgekeurde machine's
18:00 tot 18:15 rijden voor mensen zonder enige ervaring ( maakt niet uit welke klasse )
18:15 tot 19:00 vrije training voor goedgekeurde machine's

Deze tijden zijn met op/af rijden. Verdere info over de geluidskeuring volgt ter plekke. Ook rijders die in de vrij training boven de norm zitten zullen van de baan worden verwijderd.

inschrijving ter plaatse: 10 euro per persoon
en 5 euro transponderhuur. Dit is alleen mogelijk als er minimaal 10 man zijn die een transponder huren.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hmmzz.. Woensdag zou voor mij & Pronk opzich geen probleem moeten zijn, even overleggen & kijken met de sponsor of hij zin heeft om zo'n testavondje mee te maken (en gelijk ff kijken of alles in de bus past ;))
 
zal even tegen inne zeggen dat ze het moet aanpassen.

zonder transponder is het 10 euro
met transponder is het 15 euro

de indeling hangt af van de aanmeldingen. totale tijdsduur is 3 uur.

je mag alleen maar trainen als je aan de reglementaire geluidsnorm voldoet 98 dba voor scooters. pitbike's moeten met de verplichte demper rijden, of hun eigen systeem dat die dag wordt gehomologeerd.

te hoog geluid is dus niet verder rijden!!!
 
leuk, alleen jammer dat het een woensdag middag / avond is, en dat het cirucit op 3 uur van hier rijden ligt, en zeker als je school loopt/werkt
mja spijtig
hopelijk rijdt daar een piloot met een FMF 4.1 tit. exhaust in +10pk pitbikes klasse

daag :)
 
Ben er beide dagen; mijn nieuwe blok en uitlaat effe uitproberen.

En hopen dat mijn nieuwe demper goed genoeg is..... :W

Moeten we nog apart via email aanmelden??
 
Hoe zit het als je pitbike (tijdens het seizoen) met een daglicentie gaat rijden?
Kan je dan ook trainen op de 5e of 19e? Of kan dat niet zonder startlicentie en ben je er dus op aangewezen om een demper van de lijst te kopen ipv je eigen demper te laten keuren?
 
Back
Top