Training/Geluidsdagen 5 en 19 maart - Lelystad Circuit

Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers)

  • Ja, ik ben er woensdag 5 maart

    Votes: 1 2.2%
  • Ja, ik ben er woensdag 19 maart

    Votes: 7 15.6%
  • Ik kom beide avonden

    Votes: 15 33.3%
  • Ik kom misschien trainen

    Votes: 13 28.9%
  • Nee, ik kom niet

    Votes: 9 20.0%

  • Total voters
    45
die gaan we net vandaag ophalen, dus als het goed is ligt die vanzelf in de bus :)
(Hij moest weer ff geijkt worden deze winter)
 
Hier in Doorn ( omgeving) utrecht, net een grote regen/hagelbui gehad, maar nu schijnt de zon weer volop :)

ik kom misschien straks wel kijken,neem iniedergeval niet de scooter mee... want die staat nog thuis :p dus ik hoop op mooi weer voor aanstaande zaterdag in spa :X
 
Hier is t ook wisselend. Nu is het weer strak blauw, zometeen zal t wel weer gieten :p
Het is iig slim om gewoon te gaan rijden aangezien de kans bestaat dat het maandag ook nat is :D
 
net terug van lely leuk weer iedereen gezien te hebben!
Ik vind eht helaas jammer van die vriend van erik waarschijnlijk zijn nu al ze krukas lagers kapot door verkeerde olie.Ding zag er zeker wel netjes uit.
leuk dat jos en rick en tommy ook kwamen ze gingen wel weer hard helaas had jos ze dag niet echt ze brommer liep neit hoe die liepen wou en belande ook nog is in de modder eind rechte stuk voor de rest boeren schuur tuning heeft ze spulletjes ook weer netjes voor elkaar en lopen zeer netjes vind ik.
bas die leert het ook al aardig als beginnenling.Het begint nu echt al bij mij te kriebelen en hoop snel mijn eigenscooter snel af te hebben .NU hopen ook goed weer maandag!!!!!!!
 
Nou ook net terug. Was weer ff lekker om te rijden, scooter loopt echt hard. Zelf was ik nog niet helemaal in me ritme, maar dat moet goedkomen maandag!! Was iig weer gezellig :D
 
Hahaha daar doel ik ook niet op he ;) Ik weet gewoon dat ik meer kan als vandaag, En dat moet ook zeker lukken maandag. Het was gewoon weer ff wennen na een half jaartje :)
 
hier schijnt de zon volop... ?
Je was echt de eerste en enige die hapte.... O-)


Heb me prima vermaakt... Een aantal dingen opgemerkt die nog iets anders moeten, en een nieuwe gaskabel is een must....

Voor de rest heb ik na een half seizoen geen randjes meer op de dunlops, dus ben helemaal happy-de-peppy...:#
 
Back
Top