Training/Geluidsdagen 5 en 19 maart - Lelystad Circuit

Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers)

  • Ja, ik ben er woensdag 5 maart

    Votes: 1 2.2%
  • Ja, ik ben er woensdag 19 maart

    Votes: 7 15.6%
  • Ik kom beide avonden

    Votes: 15 33.3%
  • Ik kom misschien trainen

    Votes: 13 28.9%
  • Nee, ik kom niet

    Votes: 9 20.0%

  • Total voters
    45
Het was zeker koud, kwam weer goed uit dat we niet tot t einde hoefde te blijven :+
Nee, mooi ruk dat t ding van Vincent alweer uit elkaar moet (wat al is gebeurd nu). Mja het is niet anders. Hopelijk krijgen we alles nog goed voor maandag. Verder heb ik helaas weinig kunnen zien van de rest. Dus ook geen idee wat goed loopt en wat niet :p

Het was iig weer lache om veel mensen weer te zien!
 
Het was zeker koud, kwam weer goed uit dat we niet tot t einde hoefde te blijven :+
Nee, mooi ruk dat t ding van Vincent alweer uit elkaar moet (wat al is gebeurd nu). Mja het is niet anders. Hopelijk krijgen we alles nog goed voor maandag. Verder heb ik helaas weinig kunnen zien van de rest. Dus ook geen idee wat goed loopt en wat niet :p

Het was iig weer lache om veel mensen weer te zien!

Volgens mij liepen alle scooters wel hard, ik zag ook wel een paar hele snelle stage 6 scooters bijv. die van Sander.
 
Wow.... zitten weer juweeltjes tussen; thanx Inne. 9||6

Vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer op mijn pitbike gezeten..... het was effe wennen..... ongeveer tot voorbij de eerste bocht.... :p

Nieuwe blok verrastte niet alleen door de trekkracht maar ook door de topsnelheid..... en ík was niet de enige die verrast was denk ik.....
Stond daarbij nog veel te rijk; half ingereden was ie nog maar, dus better safe than sorry.

Duurde effe voordat ik het geluid binnen de perken had; had maar 2x de zwarte vlag nodig. <]
Standaard demper +4DBa, met DB-killert +2DBa, na geheime kunstgreep spot-on. Vermogen leed er niet eens merkbaar onder.

Kan niet wachten tot maandag.
 
Voelde weer goed om weer eens lekker op het circuit te knallen! Was een gezellige dag, het weer was niet super, maar gelukkig hebben we het over het algemeen gezien wel droog gehouden!

Scooters liepen wel aardig, maar het is maar de vraag hoe ze lopen in vergelijking met de toppers in de s6, dat zullen we maandag pas weten! In de 3e manche waren de banden eindelijk ingereden, toen ik net lekker 3 rondjes ouderwets aan het knallen was liep de temp. ineens naar 97 graden, dus maar gestopt. Bleek achteraf dat het KVS slangetje van mijn cilinderkop was gevlogen. Gelukkig gebeurt het nu, en niet maandag.

Dit weekend dus nog ff de puntjes op de i zetten, en kijken of er misschien nog ergens een beetje extra vermogen gevonden kan worden!

Ik heb er iig weer goed veel zin in!
 
Dit weekend dus nog ff de puntjes op de i zetten, en kijken of er misschien nog ergens een beetje extra vermogen gevonden kan worden!

Ik heb er iig weer goed veel zin in!

Insgelijks..... -:-

De puntjes kunnen we nu dus noemen als fatsoenlijke gaskabel monteren, slangetjes vastzetten met klemmen of andere methoden, paar stickertjes monteren, en even kijken of er strepen op de zuiger zitten..

Vincent / EW.... Wat was het probleem nu?? ding in de soep gelopen door slechte/geen olie o.i.d.?
 
Wie is dit ?
SMS%20Bestelcode%20SBO%20080232.jpg


en wat zit daar voor uitlaat onder?
 
pauluus ziet een vrouw op een scooter en is gelijk verkocht!!
dat is DE zus van vasco die heeft het geprobeert op de scooter
en zo te zien gaat het bij vasco en met zijn grote zus steeds beter
 
Vasco ging idd erg lekker rond voor een beginner! Zag er zeer goed uit...mijn complimenten.

En de nieuwe boerenschuurtuning coereur heeft ook laten zien dat hij iig niet bang is om te vallen...heh Bas ;)
 
Vincent / EW.... Wat was het probleem nu?? ding in de soep gelopen door slechte/geen olie o.i.d.?

Was idd verkeerde olie. Helaas dat we er op deze manier achter komen :p Wat wel weer een voordeel was dat ik niet ben wezen rijden, anders waren er twee in de soep gelopen. Mja hij loopt inmiddels alweer.
 
Heb me gister goed vermaakt op de baan. 1 keer op me muil gegaan maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen. 2 keer op de scooter en in lelystad. kwam 52.4 uit als rondetijd.

Wel heeft er iemand mijn AIM infrarood sensor langs de baan meegenomen :?

Gezocht. wie heeft mijn sensor meegenomen of weet er meer vanaf?
Wat ik weet is dat hij na de pionnen weghalen nog op de baan stond. Zelf ben ik als laatste nog terug op het circuit geweest alleen toen was hij dus weg :(

fototje van de sensor:

[ir]http://i29.photobucket.com/albums/c265/sonic_tuning/Photo-0276.jpg[/ir]

Hopelijk kan iemand me helpen.
 
Het was inderdaad een leuk dagje,maandag maar warm aan kleden denk ik zo! was goed om weer de mensen op de baan te zien,en dan nog niet gesproken over het tempo van Rik die op een S6 zip maar open 70 moet gaan rijden, zelfs dan gaat hij nog aardig mee reed menig open 70 scooter voor bij:D was echt prachtig om weer te zien die mini wedstrijden!hopen dat Rik een beetje competitie krijgt dit jaar.

Vasco ging weer erig lekker vond ik zelf Tom gaat ook steeds beter! en heb al leuke berichten gehoord van nieuwe snelle stage 6 rijders ben zelf erig benieuwd naar Sarik ze snelheid volgens horen en zeggen ook erig snel op de baan!

Al met al een geslaagde dag en voor mij voelt het echt dat het seizoen weer begonnen is!! super ! iedereen zorgen dat alles geborgt is en overloopbakje erop!! rotor afdekking erop en we kunnnen zonder gedoe racen!! tot maandag allemaal


oh ja en de Dames (zoals me eigen vriendin Dinya) vind ik zoiezo altijd leuk om te zien! heerlijk!! heb er zeker van genoten.


Gr Dominic
 
:D een lekker dagje knallen...

scooter loopt goed!

nieuwe voorkap aan bonken gevallen :D de vervanger staat alweer in de lak dus gaat goed komen!

ff sleutelen en ik denk ff sava's erop knallen...

tot maandag!
 
Back
Top