de vries doet niet mee... wel pedo p
Dit zijn ook dingen die nu gaan spelen. dus vind het ook goed om over te discuseren ( of een mod moet moet dit niet willenWaterstof als brandstof gaan imo nog een heeeele tijd duren..
Ontopic maar weer?
Als ik jou was zou ik er niet verder over gaan filosoferenDit zijn ook dingen die nu gaan spelen. dus vind het ook goed om over te discuseren ( of een mod moet moet dit niet willen)
Verder denk ik wel dat op waterstof rijden de klimaat niet gaan bevorderen.
( Heb er niet voor gestudeert ofzo)
maar bij waterstof verranderd in waterdamp.
waterdamp stijgt op en komt neer als regen.
teveel regen is...
lijkt mij :X
Waarom ik links stem?
-Omdat mensen met flink veel geld best iets mogen bijdragen aan het welzijn van het hele land. Dat betekent dus niet dat kanslozen op hun luie reet mogen zitten en een dikke uitkering ontvangen, maar dat betekent dat mensen die echt aan de grond zitten een ietwat ontzien mogen worden.
Pedo doet ook NIET mee te weinig handtekeningen om een partij te mogen vormen. De vries.. zelfde
Imo, je stem verloren laten gaan door niet tegaan. is zo en zo zonden.
reken er op dat in NL we blij mogen zijn met een democratie. Er zijn zat landen die het doolgraag zouden willen hebben in de wereld.
.... Waarom nou weer altijd die rijken etc.Vind het gewoon altijd maar naar pure jaloezie ruiken. Gewoon de hele samenleving als je het probleem wil aanpakken!
Tja, bij mensen met een minimum inkomen is nou eenmaal niet zoveel halen natuurlijk. Die hebben al weinig over. Waarom zou iemand met veel geld er niet toe willen bijdragen dat bijv. voedselbanken in de toekomst niet meer nodig zijn?
Onzin, ondernemers zijn vaak laaggeschoold en behoren tot de rijksten van ons land.Omdat die rijken ook vaak een duurdere opleding gehad hebben en dus de samenleving ook meer gekost hebben.
WERK ZOEKENWat wil je dan doen? Jij bent arm dus jij mag niet eten :S?
Wat wil je dan doen? Jij bent arm dus jij mag niet eten :S?
*gaat nu ff op wilders stemmen*
WERK ZOEKEN
Ik denk dat het voor ons makkelijk praten is.
"dakloze....ga werk zoeken... Mr? zou u een dakloze werk geven? Ja daaaag!"
Er zijn altijd mensen die profiteren. Die moet je aanpakken. En dus als aparte groep, niet al geheel.
Ik denk dat het voor ons makkelijk praten is.
"dakloze....ga werk zoeken... Mr? zou u een dakloze werk geven? Ja daaaag!"
Er zijn altijd mensen die profiteren. Die moet je aanpakken. En dus als aparte groep, niet al geheel.