This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Mei demonstratie Brommersprint Ovezande (zeeland) !!

Ik hoop dat er nog wel een paar op komen dagen .
Jammer van erik zn scooter , en de mijne die is ook vast gelopen :S
Nooit iets aan de hand en nu die van mij en erik op 1 dag voor een demo op eigen dorp kappot mja we gaan idd maar eens een paar biertjes drinken

sonic tuning said:
hopelijk komen er nog een beetje mensen sprinten want heb geen zin om daar maar met een man of 4 te sprinten

maar ik zie jullie straks wel

mzzl
Helaas was je tog bijna de enige

ja rest was 6 scooters waar er daar 2 van kapot gingen dat was wel jammer :S maar ik had het wel naar me zin beetje filmpjes geschoten door de polder met eric(sonic tuning) en tom (c4rn) voor de rest was het weer niet helemaal geweldig af en toe beetje miezerbui gelukkig begon het pas egt te regenen toen we richting huis reden ..

nu damwoude

filmpjes komen eraan, hopelijk morgen op de comp.
en dan wil je gaan sprinten... weigert je waterpomp dienst te doen 8P
nouja, als nog een lachen dagje gehad..
goed.. jullie zien ze wel verschijnen

Er heerste een vloek op de Demonstratie Overzande

Als het allemaal leuk was, dan is het geslaagt toch..
Maja 4 scooters wat ik begreep?

Ik dacht dat er 10 zouden mee doen...

ja maar je hebt mensen die zeggen dat ze komen en dan gewoon niet komen. en je hebt mensen die hun scoot 1 dag te voren nog moeten opbouwen, en je hebt mensen die hun scoot 1 dag van te voren laten kapot lopen, en je hebt een paar mensen waar alles heel bij blijft en er gewoon waren

en heb me zeg je weer gedaan en hopelijk snel flimpjes

foto 1 me sonic lekte beetje drap weet niet waar ur vandaan komt.

liep een beetje te snel me rem los en teveel gas, vloog bijna achterover schol niet veel.

Voor degene die gekomen zijn erg bedankt!!! Verder was er een man of 600! publiek.. Voor degene die niet gekomen zijn maar toch beloof hadden.. FLIKKER OP!

Erg leuk ook dat we 5 keer mochten sprinten, jammer dat ik een vd langzaamste was, maarjah, binnekort zal ik em nog maar eens wat opvoere
ik heb nog wel een paar fototjes, post ik morgen nog wel ff ofzo
Mzzl

Paar mensen die ik namens de organisatie (en mezelf)moet bedanken:
Ribbens (dit jaar wat weinig, volgend jaar meer deelnemers )
De deelnemers (persoonlijk bedankje gaat van mij naar Joel en compagnon)
Het publiek. (Er waren echt veel mensen om te kijken)

Verder kunnen de mensen die beloofd hadden te komen, maar toch niet gekomen zijn de schijt krijgen.. Sorry, maar zo voel ik het op dit moment..

gelijk heb je man, als je iets regelt voor mensen en je word genaaid omdat mensen niet op komen dagen is dat gewoon KUT!

ps. gaan de starts al goed bij joel?

Nog een paar fototjes:

Ik die een perfecte start had, alleen daarna dik ingehaald werd door die sonic

Sonic van Eric en een zip aan de start

Zelfbouw-2f4r-sprinter aan de start

opzich waren de toeschouwers volgensmij wel enthausiast.. ik hoorde die man ook steeds omroepen dat er volgendjaar 20 mee mogen doen ofzo ?.. is het misschien slim om mensen dan gewoon in te laten schrijven en een start nummer te geven ofzo

Toeschouwers waren zeker enthousiast.. In het cafe werd er nog lang over nagepraat kan ik je melden Volgend jaar wordt het misschien groter..

Was speciaal nog even komen kijken, maar jammer dat er maar 5 scooters waren.
Maar het was wel leuk om weer even die race olie in een mix met benzine te ruiken...hmmmm

En Eric het gaat steeds beter met je Sonic, top man.
Ging aardig goed vandaag.

En Enrico, erg balen dat je scooter is overleden.
Zat er raak te kijken dat je eigen scooter niet bij de sprints was, maar nu begrijp ik het.