22 Mei demonstratie Brommersprint Ovezande (zeeland) !!

mijnes doet het prima.... die van blomma is er absoluuuut nog niet klaar voor. maar goed, das even het probleem niet, dat kan gefixxed worden.... wat wel het probleem is : is ons vervoer :? ik zou namelijk bij god niet weten hoe ik er moet komen x| ik heb zo goed als alles al geprobeerd !

ik hou je op de hoogte erik

parle en ik hebben we al vervoer, maar het is ook maar 15 km :rolleyes:

parle zijn scoot is er klaar voor, mijn niet belaald. er zit alleen nog maar een as in. Naja komt allemaal wel goed voor 22 mei :)

btw erik, hoelaat is het eigenlijk? Bter gezegt hoelaat zijn we welkom:P?

mijn is klaar voor de sprint. ik krijg nog wel een andere uitlaat binnen maar ik kijk wel of ik die er voor 22 mei opzet ivm afstellen.

groeten. en tot vanavond eric als je in kiek bent.

sim said:
aanhanger en autootje met trekhaak fixen...moet nie zo moeilijk zijn tog
ja, tover jij even een auto met trekhaak tevoorschijn dan ? :+

gasten waarmee ik normaal altijd naar meetings ga hebben geen intresse bij deze demo sprint helaas... dus daar kan ik vrij weinig aan doen :)

maar ik ben nog keihard bezig vervoer te fixxen, uiteindelijk komt et (zoals altijd :+ ) vast wel goed :)

Okay jongens:
Vandaag hebben we vergadert en de eerste sprint manche is rond half 5 smiddags. We krijgen dan iets van 20 minuten om te sprinten.. Daarna is er weer een mini motor manche en solexrace en dan om 17:25 is de laatste sprint manche tot een uur of 6..

Je kunt dus nog lekker uitslapen ;) Als je rond een uur of 15:00 op ovezande bent komt alles in orde :) Maar je bent welkom vanaf een uur of 1 a 2 hoor:) Btje ouwehoeren en zo komt allemaal goed..

Tevens zal ik de deelnemers allemaal nog een PMtje sturen!

grtz

Erik

Dat zie je vanzelf :) het is zo klein dat je het niet kan missen.. Verzamelplek is denk ik bij de basisschool op het schoolplein of zo.. Ofwel bij het dorpshuis. Je kan het echt niet missen ;)

Enrico@Sprinter said:
Ik zie je vanavond ;) Verder heb ik ook andere pijp eronder..

Jij doet dus toch gewoon mee met sprinten zondag?
De mijne is vanmiddag afgemaakt, ready to launch. zie jullie zondag wel...

Back