22 feb - EMMEN - ScooterMeeting !!

DarkSaiyan

EVO pk's
Beste scooterliefhebbers wij nodigen je uit om "22 februari 2004" naar scootermeeting Emmen te gaan,

Hier verstaan wij onder "Scootermeeting" Met elkaar praten over scooters, elkaars scooters bewonderen en Er kan geraced worden op eigen risico.

Er word van je verwacht dat je nadenkt bij alles wat je doet en dat scooters netjes worden geparkeerd en niet midden op de straat!

Wanneer: 22 februari
Hoelaat: 13:00u
Waar: Van der Valk Hotel Emmen

_____ Verlengde Herendijk 50
_____. . . . . . Emmen

-------------------------------------------------Laat hier even weten als je komt-----------------------------------------

kaart1.jpg

kaart2.jpg

kaart3.jpg

kaart4.jpg

kaart5.jpg

Advertisement - register to remove this

voor het geval dat er gedacht worden dat er weinig komen moet je dat niet denken.
we gaan er vanuit dat er 80 of meer personen komen ... meeste is geregeld via school,msn,ww.scootr.nl, etc..

dus zeg hier ff of je komt of niet... reken er maar op dat er veel meer zijn die er komen !!:)

is dat daar legaal dan? lijkt mij niet echt een geschikte plek , van der Valk is wel een klein terein voor zoiets volgens mij..................

als je nog eens een meeting doet , probeer het dan in nieuw weerdinge op het circuit pottendijk, daar kun je ongehinderd en zonder overlast mooi iets organiseren! en in overleg mischien sprintjes doen op het rechte gedeelte van de baan.............

joooooooooooo, wij komen zekerzzz!. Ik denk dat wij met een groepje van zo`n 10 man komen vanuit Borger (10 kilometer vanaf Emmen). groet`n WTB team
p.s. als het nie doorgaat zet dat hier ook ff neer a.u.b.!

kijk dan maar uit in Emmen , daar zullen ze vast al en rollenbankje klaar hebben staan , zo zijn ze wel , staan altijd voor je klaar!

Write your reply...
Back