Opening Sanders scootercenter in Arnhem 29 feb. met tovami testbank

Het lijkt me niet dat iedereen gewoon aankomt en op de bank gaat zonder warm te draaien enzo.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de scooter's gewoon kut afgesteld waren , maar dan moet je heel erg n00b zijn wil je 11 pk met speed cilinder hebben :rolleyes:
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Het lijkt me niet dat iedereen gewoon aankomt en op de bank gaat zonder warm te draaien enzo.
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de scooter's gewoon kut afgesteld waren , maar dan moet je heel erg n00b zijn wil je 11 pk met speed cilinder hebben :rolleyes:

Of ze hebben zelf getuned en de hele speed aan bonken geholpen.
 
@ [R]unner [R]eloaded... ik stond er met m'n neus bovenop.. duidelijk gemerkt dat sowieso sommige mensen niet VOLDOENDE hebben warmgedraaid...
 
ik heb gehoord van een gozer die bij sanders werkt dat Dangelo 12. nog wat pk heeft gescoord :S en kevin van empel op die rode speed rox 15. nog wat
 
d'angelo had 15.6, zon kerel met een gilera een rode, die heette diangelo die had 16.nogwat
Robbert Smolders had 17.6
die senda 19. zoveel
 
Voor de liefhebbers de wandloze ng van burn:~

ngsander.JPG
 
Last edited:
Dat is nou echt wat je noemt kwaliteits nicasil :D
Zonde van de cilinder, maargoed het hoort erbij toch? O-)
Suc6 met de nieuwe cilinder iig! (Wordt dit weer een NG??)
 
Originally posted by Mol
Dat is nou echt wat je noemt kwaliteits nicasil :D
Zonde van de cilinder, maargoed het hoort erbij toch? O-)
Suc6 met de nieuwe cilinder iig! (Wordt dit weer een NG??)


Nopez Sander is inmiddels aan de speed:W
Jullie horen/zien er vast nog wel wat over:#
 
No bullshit over die bank, klopt gewoon, die gast haalt met zen blata mini ook dik 12 pk op die bank, en bij vtm exact hetzelfde.. wil je zeggen dat vtm geen juiste bank heb??

Groet Xander..
 
Dat kan ook de max. snelheid zijn to waar gemeten word. Dit soort reply's maken het alleen maar onduidelijker. Zeg dus iets wat je zeker weet of niks. Als er met instellingen werd gekut, wat werd er dan gedaan?
 
Nou er zou bij die schakel met 19pk iets met de instelling gedaan zn zodat het in zn voordeel uit komt (qua pk's) OF het waar is weet ik niet maar ik heb het van mensen die er waarschijnlijk niet over blaaten.
 
Back
Top