21 pk met team + 19mm ?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik snap echt niet dat mensen zo'n ding zo lang door laten janken op de bank... Kost alleen maar drukveren, en het is echt nutteloos... Boven de 110/120 heeft het echt geen zin meer...
Eeeeehm? Gewoon branden heet dat Bart. Zoiets doe je voor de fun :)

Of dat je drijfstang uit je membraaninlaat steekt 8)

Marcel wordt bij z'n voornaam aangesproken door Malossi Italië, als hij weer een krat zuigers besteld :rolleyes:

Originally posted by Enrico@nrg
Das niet uber hard... Uber hard is als je drijfstang door je kappen naar buiten komt boren..
Dan moet je eens geblokkeerd gaan meten. En dan kijken wat voor invloed NX op je powerband heeft :X

Dus als ik het goed begrijp:
21pk aan het wiel met een 19mm carburator?
Ik geloof dat ik dat ook wel eens gelezen heb ergens.........waar was dat nou toch.........oja ik weet het weer,de fabeltjeskrant.
Bij deze ben je uitgenodigd dat ding bij mij op de bank te zetten.
Dan gaan we eens kijken hoe dun die bodem van je mand is.........

-:-

Originally posted by Valentino...
Dus als ik het goed begrijp:
21pk aan het wiel met een 19mm carburator?
Ik geloof dat ik dat ook wel eens gelezen heb ergens.........waar was dat nou toch.........oja ik weet het weer,de fabeltjeskrant.
Bij deze ben je uitgenodigd dat ding bij mij op de bank te zetten.
Dan gaan we eens kijken hoe dun die bodem van je mand is.........

Tino...de grafiek van Debbie's NRG kan ik voor je fixen als je het wil zien. Hoe verklaar je de 21,6 pk dan? jij weet net zo goed als ik dat die tovami van Fred gewoon 'normale' vermogens gaf.

En waarom kan het niet volgens jou? Zoals iemand anders al zei...de ISC zips zullen ook echt wel rond dat vermogen zitten, Daniel werdt vet gevlamd vorig jaar (Dani, no offence, aan je rijstijl ligt het zeker niet 9||6)en zijn vermogen was echt niet verschikkelijk. Ik bedoel dit verder niet als aanval ofzo hoor Ome Tino, maar wil graag een onderbouwing :)

Er is een andere manier van meten gekomen PRONKJE!!

Wel eens van Software update gehoord...

Maar als je zo zeker ben .. ga dan naar Tino toe... en laat het zien dan ....

Dan kan je terug komen als THE MAN .. of als WANNABE van DE WEEK!!!

LOOOL:-))

Idd update van meet hard en software.
Maar dat maakt niet uit,zoals ik al zei,kom maar langs met zon ding en zet hem er maar op dan zullen we zien.
Als het echt zo is(waarvan ik bijna 100% zeker weet dat het niet zo is) dan neem ik me woorden terug.
En een 21mm is geen 19mm,reken doorlaatoppervlak maar eens uit,is een aardig verschil.

Maar goed dit wordt weer een welles nietes topic zoals er al zo veel zijn.
Dus ik ga er verder maar niet op in,heb geen zin in rellen.

Status
Not open for further replies.
Back