This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2010 heeft eigen sneeuw hé

Ghehe gisteren 2x "vast gezeten" met m'n voiture. 1x bij de pc zaak op de parkeerplaats en 1x bij een maat voor de deur.. ff wiggle wiggle vooruit achteruit hopsen en los was ik..

ben moe geworden van mensen helpen die voor me huis vast komen te zitten, in de regenput/goot... in plaats van meteen door rijden, laten ze altijd de auto stilstaan met 1 wiel in de goot. ik ga iig niet meer naar buiten.

Hier voor een stukje op het pleintje schoongemaakt bij ons. Af en toe wat zout er op of ff de bezem/schep er over en het blijft schoon.. ideaal.. anders kom ik het pad niet op
Zometeen ws. een Transporter wegduwen.. die heeft m in een vak gedumpt.. denk niet dat ie nog weg komt. (straat loopt behoorlijk schuin af)

Zoals het hier gaat is gewoon goed. Ligt wel wat, maar de wegen zij schoon . Als dit deze winter zo doorgaat vind ik het allemaal wel prima .

Jammer genoeg zit motorrijden er niet echt in

In de nacht van woensdag op donderdag gaat het hier in deomgving van De Haag 9 uur lang volle bak sneeuwen. Word zo ongeveer 20cm erbij
Ondertussen is er in totaal al 47cm gevallen; Bizar!

Vanacht viel mee van uit hier, alleen is de gemeente gestopt met sneewschuiven heb ik het idee.

Gister stond een vrachtwagen vast in Maastricht, kwam een oprit naar de grote weg niet op.
Daardoor stond het aan één kant van Maastricht helemaal vast, bijna 1.5 uur over gedaan om alleen al aan de andere kant van Maastricht te komen....

Tijd voor zomer zeg ik dan maar !

Ja, buienrader zij van wel. Maar we zullen zien.
Hier heeft de gemeente het al opgegeven vanaf zondag.