This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2 verschillende c21's

blijft handwerk, dus lijkt denk ik zo.
maar is toch heel vaak? dat ze bij de eerste paar uitlaten delen lassen, zodat ze het handmatig kunnen aanpassen, en dan als ie "perfect" is dan maken ze een persmal..
 
Mjah die bovenste foto is ook afkomstig van Vinny dus maybe een testproduct, en die zou best een handmatig gelast zijn. Ik ga met Buubdaman mee....
 
ik zal vanavond wel effe aan michel vragen oftie de handleiding wil meenemen, dan maak ik daar wel effe een foto van en die zet ik dan meteen wel online
 
ABT said:
Misschien wordt de éne bij Yasuni gemaakt en de andere bij (of in opdracht van) Bidalot.

Misschien is die bovenste wel een bidalot met een Yasuni plaatje


bij de importeur van Bidalot (Tiben Motorsport) is nog niks bekend over een Bidalot C21....
 
bruteorage said:
is die van marco niet een c21 voor een aerox (met de velg verhaal)
en die andere de gewone ?

lijkt me niet. Busjes erbij leveren lijkt me makkelijker dan een andere bocht fixen wat misschien ook de prestaties nog eens beinvloed
 
heb die van mij gewoon gemonteerd op aerox zonder problemen,
die met gelaste bocht
 
@ marco, ik heb net ff naar die pics zitten kijken van de prive meeting, maar op die foto;s lijkt jou pijp ook net als die 2de (de gelaste)...
 
hoogtoeriger / laagtoeriger?

ben ook erg benieuwd naar deze pijp, hopelijk zaterdag testen.