2 verschillende c21's

michel @ beta

Well-Known Member
HIer heb ik 2 foto's van 2 verschillende c21's weet iemand wat het verschil is of waarom er 2 verschillende types zijn. De ene heeft een bocht ala hr2 en de andere een geperste.

c212.jpg

c21.jpg

Advertisement - register to remove this

bij de onderste lijkt de header iets verlengt? (het eerste stukje bocht dus). Verder zijn ze volgens mij identiek.

Daarom typte ik ook "lijkt", vergelijken van foto's vind ik nl. nogal lastig :)

Last edited:
ABT said:
Het lijkt mij dat die bocht gewoon verkleurt is, voor de rest zijn ze echt identiek....

Die bocht is gewoon zo uit de fabriek uitlaat is nog geen meter mee gereden dus die voorste bocht is toch echt anders.

Tyrone said:
hoi,

die onderste lijkt wel een beetje op deze:

c21.jpg

bij de bocht daar..

AdiozZz

Klopt die bocht lijkt percies hetzelfde. Ik was deze week nog bij scootermania en hij zei dat hij de uitlaat van het plaatje zou leveren en niet degene met de geperste bocht. De uitlaat onder die beta komt zover ik weet ook van scootermania.

Misschien wordt de éne bij Yasuni gemaakt en de andere bij (of in opdracht van) Bidalot.

Misschien is die bovenste wel een bidalot met een Yasuni plaatje :p

Volgens mij worden ze gewoon in 1 fabriek gemaakt...bidalot krijgt hun uitlaten toch ook uit de yasuni fabriek?

Weer zo'n vaag yasuni raadsel :p

hahaha zou wel vet zijn:D

want ik w8 nog ff met het aanschaffen van de c21:X

heeft er btw iemand al getest met de c20 en c21??

ben wel nieuwsgierig wat het verschil is.

latur nick

Marcel-NRG said:
maybe koopt iedereen op dit moment wel een Bida C21 :X
en kosten de Yasuni`s 24680720687 euro ofzo :?

bij die c21 van marco (bovendse pic) zat ook een yasuni sticker bij .. denk wel dat het gewoon een c21 is geen bid *D anders weet ik het ook niet :X

AdiozZz

Dan nog.. het is niet logisch.. Twee verschillende productie processen kost gewoon te veel.

Misschien dat ze in de loop van de tijd overstappen op 1 techniek. En er dus 1 model als test is geweest...

Xander said:
Dan nog.. het is niet logisch.. Twee verschillende productie processen kost gewoon te veel.

Misschien dat ze in de loop van de tijd overstappen op 1 techniek. En er dus 1 model als test is geweest...

Dit lijkt mij ook een logische verklaring.

Back