2 problemen/1 Question need help!

DnaGroen

Well-Known Member
ik heb 2 dingen die ik graag wil laten repareren.
Probleem 1:
Ik had eerst een lekke band en heb een proppen set gekocht dus band is nu soort van geplakt.maar als ik hem bij benzine station wil op pompen komt er geen lucht in dat ding pompt er geen licht in ja 2 keer heeft hij er lucht in gepompt alleen wat kan ik hieraan doen?

probleem 2: Hoe kan ik een schroef die super vast zit los krijgen want heb er WD40 op gespoten maar ik kreeg hem er toen maar een stukje uit
en nu moet hij nog maar klein stukje eruit maar ik weet niet wat beste helpt om te zorgen dat het er heel uit komt!
need help!

Question 1: Ik wil de prop uit me standaard uitlaat halen alleen hoe doe je dit en waar zit die?
het gaat om een Sito Plus uitlaat voor Gilera dna
 
Advertisement - register to remove this

DnaGroen said:
ik heb 2 dingen die ik graag wil laten repareren.
Probleem 1:
Ik had eerst een lekke band en heb een proppen set gekocht dus band is nu soort van geplakt.maar als ik hem bij benzine station wil op pompen komt er geen lucht in dat ding pompt er geen licht in ja 2 keer heeft hij er lucht in gepompt alleen wat kan ik hieraan doen?

probleem 2: Hoe kan ik een schroef die super vast zit los krijgen want heb er WD40 op gespoten maar ik kreeg hem er toen maar een stukje uit
en nu moet hij nog maar klein stukje eruit maar ik weet niet wat beste helpt om te zorgen dat het er heel uit komt!
need help!

Question 1: Ik wil de prop uit me standaard uitlaat halen alleen hoe doe je dit en waar zit die?
het gaat om een Sito Plus uitlaat voor Gilera dna

dat lucht oppompen heb ik geen idee over kan mischein ook aan de pomp liggen,
die schroef, tja WD40 of anders wat kruipolie erop en anders moet je ff de dremel pakken.
je prop eruit: uitlaat eraf halen, waar die op de cilinder moet zit een soort buis in je uitlaat, zit waarschijnlijk vast gesoldeerd en moet je kapot tikken, pas op dat hij niet je uitlaat in schiet. je moet eerst het gesoldeerde kapot tikken met een schroevedraaier en hamer bijvoorbeeld en dan met een tang dat buisje uit je uitlaat halen.
 
ik heb 2 delen bij die uitlaat het is niet 1 door lopend stuk dus dat is best simepl als ik hem door tik schiet hij er gewoon uit dus...
maar hoe hard moet je erop slaan?
en zijn er speciale regels aan verbonden
 
de bout is nu ondertussen los, ik heb een hele dikke schorevendraaier kruiskop erin geslagen met hamer en toenveel kracht erop gezet
die schroe vervang ik gelijk door inbus boutje.....
bedankt WD40 hielp toch.

maar ik moet me band op pompen alleen hoe?
 
DnaGroen said:
de bout is nu ondertussen los, ik heb een hele dikke schorevendraaier kruiskop erin geslagen met hamer en toenveel kracht erop gezet
die schroe vervang ik gelijk door inbus boutje.....
bedankt WD40 hielp toch.

maar ik moet me band op pompen alleen hoe?


jij zegt dus de pomp wil mijn band niet oppompen?
1 : probeer een andere pomp
2 : draai er een ander ventieltje in en probeer het nog eens
 
Ik heb het makkelijker gedaan, k heb een ventiel verloop stukje gehaalt en die dus op gewoone pomp gedaan en nu is me band opgepompt!
dus bezine pomp zuigt!:D:p thnx for info all!
 
Back
Top