T.C.Crew.
Gas met die zooi!
Hallo, Ik ben Derek.
Ik ben met een Puch Lowrider bezig die na het coaten,chromen en spuiten klaar is. Deze puch heb ik verandert in een custom lowrider met een zelfgemaakte voorvork en motorisch getjoened.
Setup van de Puch Lowrider:
Cilinder: Gilardoni 75cc Membraam inlaat
Krukas: Rito Race
Carburateur: 21 mm Dellort'o
Uitlaat: Handmade by T.C.
Powerbox: Dual Powerbox
Foto's van de Puch voor het coaten, chromen en spuiten gebeurt is.
Nu zijn we bezig met een 2Fast N.X. Citta project.
De toekomstplannen zijn, een zolicht mogelijk sprint frame met donders veel vermogen [in de richting van auto's ownen op de snelweg]
Onder het motto foto's zeggen meer dan 1000 woorden, hier een paar foto's van de sprinter in opbouw nog met het oude blok
We gaan ons de aankomende tijd bezig houden met het volgende:
- Balhoofd draaien
- Voorvork afdraaiden
- Motor ophangings beugels maken
Hier gaan we ons eerst mee bezig houden, ik zou nu wat over de setup vertellen. Het onderstaande wordt gemonteerd op een Minarelli DD carter.
Lachgas: [NX] Nitrous Express [NX]
Cilinder: 2F4R
Krukas: 2F4R
Uitlaat: Onbekend
Carburateur: Keihin 28mm PWK
Koppeling: Malossi Delta clutch
Poulies: Malossi Overrange set
Membraam: Malossi VL14
Spruitstuk: Malossi recht 25mm
Carters: Minarelli DD LC getjoened + gekotterd
We houden jullie op de hoogte.
Groeten Derek [TCC]
Update 17-12-2006:
Foto's van het frame wat verstevigd is en versteveging voor het blok.
Dit zijn de tekeningen van het subframe en balhoofd
Last edited: