voor de nippels moet ik nog even kijken van waar ik die ga monteren op het carter, maar jullie zeggen aan de achterkant van het blok. Je bedoelt dan gewoon onder de boost poort van de cilinder zegmaar? Ik weet niet of dat dan wel gaat met het achterwiel, maar in iedergeval hoe de pijpjes op die foto's te zien zijn, zo worden ze dus niet, maar gewoon iets korter ik heb er ongeveer 1,5cm afgehaald en de gasklep zit echthelemaal aan de onderkant van de carb als hij openslaat gaat hij een stukje het spruitstuk in. Dus uiteindelijk is het inlaat traject vrij kort.
Wat er nog moet gebeuren verder is:
Het 2e pijpje onder de zelfde lengte en hoek afzagen
3 nippel schroefdraad op tappen
Het membraan aan de onderkant van de plaat frezen
Een 2e carbje aanschaffen
Een definitiefe plek voor de aansluiting van de nippels op het carter bepalen.
Het geheel in elkaar lassen
en dan uiteindelijk gaan testen of de gasreactie er inderdaad op vooruit is gegaan en kijken wat er verder veranderd is aan het vermogen.