19-21 augustus 24u race Harz-Ring (D)

Ben benieuwd!!

Natuurlijk ben ik er niet bij...Maar wil het SA-team het beste toewensen...(alleen maar omdat Fred daarin meerijd :D).

Dat de beste coureurs & Monteurs maar mogen winnen!!!
 
Ik heb een sms gehad van Fred dat ze 3e overall waren en 1ste in hun klasse. Of dat een tussenstand of einduitslag weet ik niet, maar het klinkt veelbelovend!
Ook een sms dat het een tijdje regenachtig is geweest, dus het zal wel een spektakel geweest zijn.
 
Gister rond 4 a 5 begon het te regen, het heeft uiteindelijk +/- een uur stevig geregend.
Verder ook zon en "normaal" weer gehad, iig van alles wat:)

SA (+ Fred) waren overall tweede kwa rondes, maar daar kwamen nog strafpunten bij.
Blijkbaar zijn ze daardoor 3e overall geworden.
Eerste overall was een grote Runner (Kübbler).

Dit was de einduitslag na de races, wij zijn toen weggegaan, dus ik weet niet hoe het uiteindelijk afgelopen is met strafpunten etc.
 
$aint said:
SA (+ Fred) waren overall tweede kwa rondes, maar daar kwamen nog strafpunten bij.

er mochten gerust nog meer strafpunten bij.
Scotty werd eens opzettelijk van de baan gereden..
en bij Bob hebben ze het een keertje of 6 geprobeerd.
(geen kwaad woord over Fred)
 
Wederom een race van veel pech gehad.
Het begon goed (eerste kwartiertje duel met Scooter Attack)
Dan leiding genomen.
Dan is er een Runner 180 over gekomen.
Netjes 2de blijven tuffen

Na 7,5 uurtjes bollen netjes aan de leiding maar dan...
kwam Scotty opeens binnen.
Vertanding, ontsteking, waterpomp , krukas.. alles naar de wip
Zeer ver terug gevallen toen.
(pos 34)

Laters nog eens een zuiger kapot , nog een vertanding , een grondplaat van de onsteking en een join de culasse gehad.

Uiteindelijk 6de in onze klasse , 24ste algemeen, EN de snelste ronde (gereden door Bob)

it was fun, but exhausting.
 
Klassenergebnis%202005.jpg

De uitslagen in de verschillende klasses.

Klinkt verder niet echt sportief Tobi, maarja dat heb je met die Duitsers :X
 
ik had idd ff een aanvaring met een van de piloten van Scooter Attac, was gewoon lullig van die gast, ik was het laatste uur al ingegaan, en had eigenlijk nog geen enkele keer kunnen sporten met iemand, ik zag die jongen van SA rijden op een metertje of 20 voor me en probeerde hem in te halen, dat lukte na enkele vermoeiende ronden, het ogenblik dat ik net achter hem reed begon hij het tempo op te voeren, wel leuk, ik dacht ok, we gaan een beetje haasje over spelen, blijkbaar vond hij dat geen goed idee,toen ik hem passeerde ging hij vrij aggresief van z'n lijn en raakte hij mij bijna en ging me zo terug voorbij, eerst dacht ik dat het te maken had met een tragere deelnemer die hij uit de weg wilde gaan, na een 2e keer hem voorbij te zijn gegaan enkele ronden later ramde hij me gewoon van de baan door vol in m'n flank te rijden, men ribben doen er nog zeer van, was echt kut van hem, het maakte toch niets meer uit, zijn team lag dubbel en dik aan de leiding dus wat maakt het verschil, wij lagen op dat moment meer dan 100 ronden achter SA, ik heb hem gewoon opgewacht en hem even met de vinger gewezen, 2 bochten verder maakte ik zelf een domme fout en lag er weer af door m'n eigen schuld, na de finisch heb ik hem gewoon gefeliciteerd met de teamoverwinning, no hard feelings...

GO B-STREETZONE !!!!!!!!!!!
COUNTDOWN TO 24u HARZ-RING 2006
 
Back
Top