19-21 augustus 24u race Harz-Ring (D)

PICT5879.jpg


dure grap 8)
 
Wat ben ik blij met pagina 3 :p Want telkens al die foto's laden/doorscrollen kost me me vingers. Wel leuk om te zien de pics, al ben ik wel wat harder gaan scrollen na 3 kwart.
En Dani, dat was ook het 1ste wat ik dacht. Erg dure grap.
 
Mol said:
Wat ben ik blij met pagina 3 :p Want telkens al die foto's laden/doorscrollen kost me me vingers. Wel leuk om te zien de pics, al ben ik wel wat harder gaan scrollen na 3 kwart.
En Dani, dat was ook het 1ste wat ik dacht. Erg dure grap.

I have a digital camera and i'm not afraid to use it ;)

over die vaten trouwens: we hadden 5 vaten bij, maar het is niet omdat het vaten van ELF 124 zijn, dat ze daarom ook gevult zijn met ELF 124 ;)
1 vat was ELF 124, de andere 4 was gewone benzine
 
Ik vraag me nog steeds af, waar je dat elf kan "tanken"... Ik ben eens op een vliegveld geweest, waar ze die shit hadden, echter mocht ik daar geen benzine afnemen :(
 
Sander said:
Ik vraag me nog steeds af, waar je dat elf kan "tanken"... Ik ben eens op een vliegveld geweest, waar ze die shit hadden, echter mocht ik daar geen benzine afnemen :(

ikzelf ben lid van vliegclub ursel :)
daar tank je trouwens geen ELF124 maar AVGAS ( aviation gasoline )
het is niet exact het zelfde maar het verschilt niet erg veel.

Razma said:
mag ik een aantal fotootjes gebruiken voor st.net ? :)

het zou een eer zijn ;)
voor fullsize pics, als je die nodig hebt, PM je maar of MSN -> p_huyghe@pandora.be
 
Sander said:
Ik vraag me nog steeds af, waar je dat elf kan "tanken"... Ik ben eens op een vliegveld geweest, waar ze die shit hadden, echter mocht ik daar geen benzine afnemen :(

ELF MOTO 124 kan je verkrijgen bij een verdeler in Venrai, da 's dus in Nederland ja +ralf+
kostprijs tegenwoordig 7,00 € / liter (zit in vaten van 50 liter, reken zelf maar)
 
S#54 said:
ELF MOTO 124 kan je verkrijgen bij een verdeler in Venrai, da 's dus in Nederland ja +ralf+
kostprijs tegenwoordig 7,00 € / liter (zit in vaten van 50 liter, reken zelf maar)


of bij Vinny (scootermania) 5.50 euro de lieter :p
 
ik had dit jaar ook weer de uitnodiging gehad van het team van scooter attack om te komen racen ( blijkbaar kan je als oude rot toch nog ietes in brengen )
Geloof dat we gezien het materiaal toch een hele leuke prestatie hebben heen gezet.
We zijn gaan racen met een getunde stage 6 sport cilinder. De snelste tijd lag net boven de minuut geloof ik iets hoger dan de Belgen die met een speed setup reden.
Al met al denk ik dat we toch een redelijke prestatie hebben heen gezet 1e in de klasse en 2e overall op een halve ronde achter een runner 180.
Ik heb er van genoten en ik denk dat de mensen die er aan hebben mee gedaan er net zo over denken. Het kost wat maar je kan er ook met veel mensen plezier van hebben want het blijft team sport. By the way Saint je had ook wel iets kunnen zeggen :-)
 
Sander said:
Ik vraag me nog steeds af, waar je dat elf kan "tanken"... Ik ben eens op een vliegveld geweest, waar ze die shit hadden, echter mocht ik daar geen benzine afnemen :(


Hmmm je had ook gewoon kunnen vragen .... geloof dat ik zelfs nog wat heb staan
 
Fred said:
ik had dit jaar ook weer de uitnodiging gehad van het team van scooter attack om te komen racen ( blijkbaar kan je als oude rot toch nog ietes in brengen )
Geloof dat we gezien het materiaal toch een hele leuke prestatie hebben heen gezet.
We zijn gaan racen met een getunde stage 6 sport cilinder. De snelste tijd lag net boven de minuut geloof ik iets hoger dan de Belgen die met een speed setup reden.
Al met al denk ik dat we toch een redelijke prestatie hebben heen gezet 1e in de klasse en 2e overall op een halve ronde achter een runner 180.
Ik heb er van genoten en ik denk dat de mensen die er aan hebben mee gedaan er net zo over denken. Het kost wat maar je kan er ook met veel mensen plezier van hebben want het blijft team sport. By the way Saint je had ook wel iets kunnen zeggen :-)
Inkoppertje: {! OUWE! :henko:
En gefeliciteerd natuurlijk :winner:

Pronk said:
Geen carters gesloopt dit keer Fred? :P
Ze reden met Mina.... :X
 
En dat is natuurlijk het beste ;)......:X

Ik vind het echt een nette prestatie, om met je ovaal 70, een Runner 180, een half rondje voor te moeten laten, over een tijdsbestek van 24 uur, en + /- 1250 rondes...

Hoe bedoel je: "close racing"
 
er waren er wel een stuk of 3 met een runner 180, ze waren echt niet snel, misschien het gewicht van de scooter dat een rol begint te spelen

betrouwbaar waren ze wel, die runners, het team dat gewonnen heeft heb echt geen moer moeten verdraaien, tanken en vlammen!

veel betrouwbaarder dan ons zipje in elk geval :'(
 
het is een beetje F1 strategie, de race word bijna beslist in de pits
reken ff mee

1 rondje = 1 minuut (afgerond, normaal ongeveer 1.02.000)
10 minuten in de pits = 10 ronden
als je dan 1 sec sneller rijd dan je concurent doe je er 10 uur !!! over om de verloren tijd goed te maken
wat doe je in 10 minuten ? je kan niet eens een kapotte vertanding vervangen op die tijd

conclusie, rondjes tuffen zonder brokken en je bent bijna gegarandeerd van een podiumplaats (da 's de theorie, probeer maar)
 
Je hebt wel gelijk, ik kan me nog goed herinneren dat "wij" voor de SOBW een 4 uurs race reden. Tot aan de pitstops ging het gelijk op, maar omdat wij een stop van 15 seconden hadden en de concurrent een stop van een minuut ofzo lagen we gelijk een halve ronde voor. En dat was alleen maar door snel te tanken.
Sleutelen was in die 4 en nu zelfs 3 uurs races al het moment van verliezen, maar dat geld voor die 24 uur uiteraard hetzelfde.
Aan de andere kant heb je daarom juist de verschillende klasses.
 
Back
Top