Dan mijn verhaaltje ook maar, kan niet achterblijven he.
Zaterdagochtend vertrokken richting gerwen om Ralf op te pikken. Ik deed taxi service, hij zorgde voor warm onderdak. Goeie deal dacht ik zo.
Eenmaal aangekomen in Valkenswaard was het niet echt opgewarmd mja...dat mocht de pret niet drukken. Even de laatste dingen in orde gemaakt en vol goede moed de eerste training in.
Dit bleek al snel tegen te vallen. Ik miste t.o.v. de rest een berg snelheid en kon totaal niet meekomen. Dit verbaasde me erg want de scooter liep op de bank goed met een leuk vermogen.
Toen maar wat met de rollen gaan spelen, training 2 en 3 niks aan verbetering dus toen maar de andere kant op gegaan met de afstelling. Dit bleek een goede zet en de scooter knalde aardig leuk. Was een goede training en leuk kunnen sporten met Rikkert.
Had eindelijk vertrouwen in zondag! Al had ik wel wat mensen met commentaar dat ik niet moet zeuren dat hij niet hard genoeg ging :+
Zaterdag avond nog even gezellig bij team de lijster in de tent gezeten. Altijd gezellig natuurlijk. Daarna met de ouwe dick, dennis, michiel en ralf wezen eten in Valkenswaard. Was erg goed te doen moet ik zeggen. Erg gezellig en goed te eten!
Na het eten richting ralf z'n home gegaan. Daar lekker warm gedoucht, wat foto's gekeken en snel gaan slapen. Goede nachtrust gehad (ik iig
) en de volgende dag na een ontbijtje weer richting valkenswaard.
Daar aangekomen nog even wat gepoetst aan de scooter en de eerste training in gegaan. Het was verdomd koud zeg ik. Wel erg lekker gereden. Toen ik nog maar met 2 andere over was ben ik ook maar gestopt. Ik voelde m'n vingers niet echt meer...heerlijk dus.
Tijdtraining ging voor m'n gevoel erg slecht, ook ralf zei dat het er niet uitzag.
Toch bleek dit gevoel niet goed want ik had een 6e starttijd, waar ik uiteraard blij mee was!
Toen was het zover voor de wedstrijd. Ik kwam er weer eens achter dat ik een erg slechte eigenlijkschap heb om de start te verprutsen en de eerste 5 ronden ongeveer erg slecht te rijden. Ik ging als laatste de eerste bocht in, niet echt tof dus. Daarna heb ik een aantal ronden achter rob maier gezeten. Ik kwam er maar niet voorbij, dat was flink frustrerend. Na aantal ronde begon de scooter iets meer op temperatuur te komen en begon hij wat beter te lopen, ook ik kwam in een goed ritme. Uiteindelijk kon ik rob paseren en reed er dan ook snel van weg.
Nu kon ik alleen maar zo snel mogelijk gaan rijden en zag dat ik al snel inliep op dani en rikkert voor me. Die waren erg leuk aant sporten met z'n tweeen. Ik kon ze in één ronde inhalen en dat gaf wel aan dat het niet lekker ging met ze. Toen aardig door gestoomd naar niels toe. Daar nog een ronde mee gesport. Deed weer oude herrinneringen op uit de standaardklasse tijd. Helaas duurde de wedstrijd een ronde te kort want dan had ik hem nog wel gehad. Mede omdat niels z´n machine steeds minder ging lopen.
Uiteindelijk op een 5e plek gefinished. Een resultaat waar ik erg blij mee ben!
Hoop dit in volgende wedstrijden vol te kunnen houden.
Heb nu al zin in Brakel!
Wil ralf nog even bedanken voor het onderdak en hulp bij sleutelen!