Wat een weekend zeg+ralf+
Zaterdag:
De eerste traning was kort en krachtig voor mij. binnen 3 bochten was het einde training voor mij. Een paar kleine meganiesen dingen
de rest van de zaterdag hebben we niet echt lopen vlammen, maar alles gewoon lekker rustig opgebouwd. de trainingen hebben we puur gebruikt om de vering + motor + banden + frame, goed naar wens te krijgen.
we begonnen de dag met een 1:05 en eindigde met een 0:58 hoog. Dit gaf mij een zeker gevoel, omdat we wisten dat er nog meer in zat!
Zondag:
eerste training was erggggggh koudd........... Lekker de scooter kunnen chekken, nog wat laatste weizigingen door gevoerd om GOED te kunnen vlammen in de kwali!
Kwali, dit was moment van de waarheid
't doel was om proberen te vlammen. dit ging redelijk 2de plek! ik meen 0.57 blank.
Races:L
de hele winter lopen ploeteren voor dit moment. 't licht sprong uit en ik was gelijk goed weg. helaas liep me scooter de eerste 3 ronden nog niet super inverband met het blok temp. toen het blok op bedrijfs temp was. kon ik naar rik toe rijden, wat redelijk goed verliep. toen ik aan sloot bij rik keek ik achter om toen zag ik HELLEMAAL NIEMAND:? hier schrok ik van, snapten er niks van. Ook kwam sam mij even voor bij die klapten er gelijk de volgende bocht af!
Na aansluiting rik ingehaald en de leiding overgenomen. dit ging echt heerlijk, ook kon ik rik goed achter mij houden. met het ingaan van de één na laatste ronden had ik moeite met passeeren van achter blijvers waardoor rik mij precies op start finsh kon in halen, waardoor ik het laatste ronden bordje niet zag8P tot mn grootste verbazing werden we op ééns afgevlagt. waar ik van schrok!!!
met een 2de plek licht er een goede basis voor het seizoen. met 53sec voor sprong op de derde man jim
't weekend was voor mij redelijk geslaagd. dit weekend was rik me alleen te snel af!
Nu richting brakel!! -:-
straks uitschool site bijwerken, en dan gaan we weer aftellen:~
-:-