Thijs. EPC / RST # 69 25 July 2007 #84 En waren deze banden nu ook beter ? 8P Wel tof dat je veel rijdt met dat ding.. zijn ook genoeg mensen die 1 keer in de 2 maanden rijden
En waren deze banden nu ook beter ? 8P Wel tof dat je veel rijdt met dat ding.. zijn ook genoeg mensen die 1 keer in de 2 maanden rijden
Tom.#86 TKT! 25 July 2007 #85 Godver :+, weer een band weg haha :W. Je rijd nu wel zonder wielspin zo te zien?
Maarten Fucking positive 25 July 2007 #87 titus ! dat je scooter het allemaal volhoud zeg het is eigenlijke een dikke circuit zip
Tommy. *BA DUM TSS* 25 July 2007 #88 ding houd het inderdaad erg goed vol die rolling burnt is egt gruwlijk! daar buig ik voor grtz Ken
Jordy... Well-Known Member 26 July 2007 #89 Whaha wat een mongool ben je tog ook. Rollin burns met motor aan je gaskabel stellen, je band in 1 avond op roken. Nu ook weer toe aan een nieuwe zuiger? Vet hoor!
Whaha wat een mongool ben je tog ook. Rollin burns met motor aan je gaskabel stellen, je band in 1 avond op roken. Nu ook weer toe aan een nieuwe zuiger? Vet hoor!
Mikkel Speedake for life 26 July 2007 #92 Haha mafkees :# Zo verslijt je in de vakantie al heel wat rubbers
Oscar. Captain Slow! 28 July 2007 #93 Haha ik zie nu die filmpjes pas:W Lourens denkt ook, had ik me zip maar niet aan hem verkocht Maar het knalt echt ongeloofelijk hard tietje:W
Haha ik zie nu die filmpjes pas:W Lourens denkt ook, had ik me zip maar niet aan hem verkocht Maar het knalt echt ongeloofelijk hard tietje:W
H Henri Well-Known Member 28 July 2007 #96 Ik laat de luchtsleutel maar bij je staan titus anders kan ik bezig blijven met heen en weer rijden..
Ik laat de luchtsleutel maar bij je staan titus anders kan ik bezig blijven met heen en weer rijden..
DJDelcone Asylum_DJ 28 July 2007 #97 Jezus die vent dit heb ik nog nooit gezien ik ben werkelijk in staat dit onder me dna te laten zetten:+ haha prachtig:W
Jezus die vent dit heb ik nog nooit gezien ik ben werkelijk in staat dit onder me dna te laten zetten:+ haha prachtig:W
Dirk. Well-Known Member 28 July 2007 #98 "Maar een DNA is te zwaar" :# Burns zien er vet uit! Vlamt ook wel lekker zo te zien Don.
Oscar. Captain Slow! 28 July 2007 #99 Een DNA is toch niet te zwaar om te burnen:?8P Wij hebben het zo vaak gedaan met een DNA met standaard blok
Een DNA is toch niet te zwaar om te burnen:?8P Wij hebben het zo vaak gedaan met een DNA met standaard blok
Patrick V. PuttenSR 29 July 2007 #100 Wat een machine is dit echt de mooiste zip die ik ken, gewoon strak. Knalt lekker :W