Titus Mooiboii 29 July 2007 #101 Gisteren ff een bandje die ik overhad om me ouwe velgie laten drukken.. en vandaag ff in 20 minuten kapot gegumt:+:W:#
Gisteren ff een bandje die ik overhad om me ouwe velgie laten drukken.. en vandaag ff in 20 minuten kapot gegumt:+:W:#
Tiffie Fred Motoren 29 July 2007 #105 Titus is GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK! Heerlijk lekker boeken met de zip, alleen meetings rijden is zo saai hea . Oi
Titus is GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK! Heerlijk lekker boeken met de zip, alleen meetings rijden is zo saai hea . Oi
#Maik Full Carbon Zips 29 July 2007 #106 Kapot branden die handel! lekker blazen met dat ding scooter alleen op meetings gebruiken is ook zonde
Kapot branden die handel! lekker blazen met dat ding scooter alleen op meetings gebruiken is ook zonde
Jordi. EPC/RST 29 July 2007 #107 rollings zien er weer erg vet uit :winner: zo gaan er per seizoen wel wat bandjes doorheen:W
PiaggioAC zipperdezip 29 July 2007 #108 J-tuning said: rollings zien er weer erg vet uit :winner: zo gaan er per seizoen wel wat bandjes doorheen:W Click to expand... haa die titus , gaat lekker dat zipje van je , tog zet je nu al betere tijden neer met de zip als toen hendrik met die XSH-zip ook met 2fast , vet man die rollins nu nog met een hogere snelheid suc6 ik spreek je , grt Michael.
J-tuning said: rollings zien er weer erg vet uit :winner: zo gaan er per seizoen wel wat bandjes doorheen:W Click to expand... haa die titus , gaat lekker dat zipje van je , tog zet je nu al betere tijden neer met de zip als toen hendrik met die XSH-zip ook met 2fast , vet man die rollins nu nog met een hogere snelheid suc6 ik spreek je , grt Michael.
-Bas- 7,02sec @ 150 meter 30 July 2007 #111 Heb jij aandelen in rubber ofzo?? Zeer snelle zip die bereden word door een te gekke fries.9||6
Gideon Vanuit Leeuwarden! 30 July 2007 #112 Was vet gister titus, beetje knallen, BOEM! Compressor er bij, nieuw velgje en weer verder knallen:W! Lederr
Was vet gister titus, beetje knallen, BOEM! Compressor er bij, nieuw velgje en weer verder knallen:W! Lederr
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 30 July 2007 #117 titus k heb me bandje al omgelegd zondag word die shit 8)