dragsterlover TTE Mooierd #221 18 July 2007 #21 Lekker bezig titusss poweerrrrrr :winner:. Tot snel :* btw :~ op je velgjes
Paulus #19 18 July 2007 #22 mooie zip. Dit is nou echt een apparaat naar m'n hart, precies opgebouwt zoals ik het zelf zou doen. alleen al die gaten vind ik een beetje overdreven Last edited: 18 July 2007
mooie zip. Dit is nou echt een apparaat naar m'n hart, precies opgebouwt zoals ik het zelf zou doen. alleen al die gaten vind ik een beetje overdreven
The Fox Well-Known Member 19 July 2007 #24 Tof ding dit :W (1e 2 foto's van zoetermeer zijn van mij )
Dirk. Well-Known Member 19 July 2007 #25 Zo had ik deze zip ook altijd in gedachte; Meer bling en zwarte kappen! Perfecte combo! Ding ziet er heerlijk uit!!! Ga je nog afstellen op de bank? Don.
Zo had ik deze zip ook altijd in gedachte; Meer bling en zwarte kappen! Perfecte combo! Ding ziet er heerlijk uit!!! Ga je nog afstellen op de bank? Don.
Titus Mooiboii 19 July 2007 #27 Paulus said: alleen al die gaten vind ik een beetje overdreven Click to expand... Ja daar ben ik zelf ook niet helemaal weg van, maar er zijn nergens maar nieuwe zwarte binnenkappen te bestellen, alleen nog maar antreciet:X
Paulus said: alleen al die gaten vind ik een beetje overdreven Click to expand... Ja daar ben ik zelf ook niet helemaal weg van, maar er zijn nergens maar nieuwe zwarte binnenkappen te bestellen, alleen nog maar antreciet:X
Jaspah Nu ook een GC slet.. 19 July 2007 #28 Werd tijd dat ie een kleurtje kreeg staat em goed. Laat em vlammen ouwe gack :W
Spasta 6.74 @ 150 meter 19 July 2007 #29 Titus said: Ja daar ben ik zelf ook niet helemaal weg van, maar er zijn nergens maar nieuwe zwarte binnenkappen te bestellen, alleen nog maar antreciet:X Click to expand... race gaas erachter doen zal het zeker vetter maken.
Titus said: Ja daar ben ik zelf ook niet helemaal weg van, maar er zijn nergens maar nieuwe zwarte binnenkappen te bestellen, alleen nog maar antreciet:X Click to expand... race gaas erachter doen zal het zeker vetter maken.
michielD scootshop.be 19 July 2007 #32 ziet er echt mooi uit chrome velgjes icm hoogglans zwarte kappen is de perfecte combo voor dit zipje
Maarten Fucking positive 19 July 2007 #33 Titus said: Ja daar ben ik zelf ook niet helemaal weg van, maar er zijn nergens maar nieuwe zwarte binnenkappen te bestellen, alleen nog maar antreciet:X Click to expand... grijze kapjes kopen en die met een spuitbusje zwart spuiten en ze lijken net origineel zwart.
Titus said: Ja daar ben ik zelf ook niet helemaal weg van, maar er zijn nergens maar nieuwe zwarte binnenkappen te bestellen, alleen nog maar antreciet:X Click to expand... grijze kapjes kopen en die met een spuitbusje zwart spuiten en ze lijken net origineel zwart.
Plantje Retired :P 19 July 2007 #34 rijd je nu niet dezelfde tijd als met je slider ? bijna wel of niet :*?
-arthur- Suzuki TL1000R 19 July 2007 #36 gooi die kappen er eens op !! blijft een vet ding foto's zijn vet greetz
RobinV GC gek 19 July 2007 #39 Vet ding man Misschien heb ik er overheen gelezen maar ik zou je voorkant nog een stuk omlaag gooien
H Henri Well-Known Member 19 July 2007 #40 eendpowerrr said: Ik dacht dat ie met z'n slider nog sneller had gereden?:W Click to expand... Slider 7.44 oid en met de zip 7,2 geloof ik..
eendpowerrr said: Ik dacht dat ie met z'n slider nog sneller had gereden?:W Click to expand... Slider 7.44 oid en met de zip 7,2 geloof ik..