Heineken Echt wel.. 21 March 2006 #41 rieju-pim said: parkeer terrein dus ook slimmert, maja kwa snelwegen wel lkr centraal Click to expand... Je gaat me toch niet vertellen dat het doordeweeks helemaal vol staat daar? Hehe en als er binnen een lange rij staat met 1 auto door de McDrive en voor 20 man bestellen 8P
rieju-pim said: parkeer terrein dus ook slimmert, maja kwa snelwegen wel lkr centraal Click to expand... Je gaat me toch niet vertellen dat het doordeweeks helemaal vol staat daar? Hehe en als er binnen een lange rij staat met 1 auto door de McDrive en voor 20 man bestellen 8P
SchoutenRs70 lets get tuned!! 21 March 2006 #44 Lars. said: Een zondag iig denk? zondag 9 April, 12 uur @ de Meern? Click to expand... liever een week later weet ik zeker dat ik mn roze papiertje heb
Lars. said: Een zondag iig denk? zondag 9 April, 12 uur @ de Meern? Click to expand... liever een week later weet ik zeker dat ik mn roze papiertje heb
Rooienaar 5.2L V8 21 March 2006 #45 Weekje later als het kan... Die dag is er (voor mij tenminste) al een Saxo meeting gepland
'Lars Skyline Euner 21 March 2006 #46 ook best hoor, week eerder magvan mij ook. kijk er zal altijd wel iemandzijn die niet kan he. Zondag 16 April, 12 uur @ de Meern?
ook best hoor, week eerder magvan mij ook. kijk er zal altijd wel iemandzijn die niet kan he. Zondag 16 April, 12 uur @ de Meern?
SchoutenRs70 lets get tuned!! 21 March 2006 #49 ik ga ook akkoord nu hopen dat ik optijdslaag, vrijdag eerste les en op theorie exame
Heineken Echt wel.. 21 March 2006 #50 hmmz, komt kwa dag niet goed uit, en kwa plaats ook niet ideaal maar wel te doen... mits ik in Haarlem zit, maar daar zit ik dan niet
hmmz, komt kwa dag niet goed uit, en kwa plaats ook niet ideaal maar wel te doen... mits ik in Haarlem zit, maar daar zit ik dan niet
Mitsjiel FAC member y0! 21 March 2006 #52 Heineken said: hmmz, komt kwa dag niet goed uit, en kwa plaats ook niet ideaal maar wel te doen... mits ik in Haarlem zit, maar daar zit ik dan niet Click to expand... Je maakt maar tijd godverdomme!
Heineken said: hmmz, komt kwa dag niet goed uit, en kwa plaats ook niet ideaal maar wel te doen... mits ik in Haarlem zit, maar daar zit ik dan niet Click to expand... Je maakt maar tijd godverdomme!
Mitsjiel FAC member y0! 21 March 2006 #54 én minibikes, én quads, én snorfietsen, én snorscooters, én brommers, én snorschakels 8P
SchoutenRs70 lets get tuned!! 21 March 2006 #55 ik ben trouwes nog geen EX schakel vlammer vla er nog steeds bijna elke dag mee
Timmetje103 Crash Test Dummy 21 March 2006 #56 Oke, 16 april 12 uur @ meern I'll be there Maybe al met nieuwe rims
SchoutenRs70 lets get tuned!! 21 March 2006 #58 Lars. said: Schouten, probeer is ontopic te blijven met reply's van niveau Click to expand... ik zal het vanaf nu gaan proberen
Lars. said: Schouten, probeer is ontopic te blijven met reply's van niveau Click to expand... ik zal het vanaf nu gaan proberen